• 8.251.798 stemmen

Geregisseerd door: Sean McNamara

Met onder meer: Skyler Shaye en Logan Browning

Releasedatum: 9 augustus 2007

Plot Bratz

"High School is About to Get a Make-Over."

Zolang Yasmin, Jade, Sasha en Cloe zich kunnen herinneren zijn ze al BFF (Best Friends Forever). Ze hebben nooit ergens ruzie over, maar dit verandert op hun nieuwe middelbare school. De dochter van het schoolhoofd is namelijk bang dat de Bratz populairder worden dan zij, dus zorgt ze ervoor dat de vier meiden zich verspreiden over verschillende groepjes op het schoolplein. De groepjes drijven de Bratz steeds verder uit elkaar, totdat de hartsvriendinnen zich realiseren dat hun vriendschap in gevaar is. Ze besluiten de school eens een lesje te leren over wat echte vriendschap is... en mode natuurlijk!

imageimageimageimageimage

krijgen die poppen ook nog een film :S. belagelijk

avatar van MWX

MWX

oh my god dit moet gedoemd zijn te mislukken zullen ze spiceworld overstijgen? kwa girly bagger

avatar van Rozel

Rozel

OMG! Als je het verhaal waar de film over moet gaan als leest, weet je al dat het niks is.

avatar van Yasmin0

Yasmin0

EUHL. Ik vind het het wel eng dat die meisjes nog echt op die poppen lijken ook. Wat een bagger dit.

Jessu123

ik wil echt niet dat het een suc6 word. een tekenfilm oke maar een film met echt levende personen kun je net goed een flop van dit maken. godzijdank dat het niet lindsay lohan was geweest of anna faris of hilary duff

avatar van glamour_girl120

glamour_girl120

Je hebt hem nog niet eens gezien, misschien is ie wel evengoed als Meangirls... -_- wat 'n commentaar eignelijk

avatar van glamour_girl120

glamour_girl120

En het is 'n comedie weetjwel, vind je het gek dat die meiden zó eng op die poppen lijke, tog grappig

avatar van paytheprice

paytheprice

leuke film voor tienermeisjes ,vermakelijk voor schooltieners

heb film gezien

avatar van predator

predator

de trailer belooft niet veel goeds........

Lindsay Lohan had ik wel leuk gevonden, met als tegenspeelster Victoria Beckham!

avatar van shawny1

shawny1

Lijkt me wel leuk als je nog jong bent... Het verhaal is namelijk typisch zo'n kinder verhaal zoiets als voor m'n zusje, maar ben stiekem wel beetje benieuwd ik ga wel meekijken met mijn zusje, btw waarom zoveel tegen reacties als je de film niet heb gezien

Maar ja discusseren kan niet kwaad

Jessu123

http://www.sentimento.nl/item.html&objID=85673 nederlandse trailer. slecht gedaan dat beeld vindt ik

Lijkt me best leuk.

avatar van AxNUS

AxNUS

Jessu123 schreef:

krijgen die poppen ook nog een film :S. belagelijk

Vind ik ook!

Mijn nichtje vind dit trouwens wel helemaal geweldig. Dus ga hem morgen zien

avatar van Vinokourov

Vinokourov

Jessu123 schreef:

Beschamende bagger.

avatar van Justice4All

Justice4All

Yasmin0 schreef:

Nou je het zegt, zat ik net ook aan het denken. Bijna geen vergelijkenis... brrrr creeepyyyyyy ...

avatar van Yasmin0

Yasmin0

glamour_girl120 schreef:

Het ging me meer om het feit dat er überháubt een film over die poppen wordt gemaakt.

avatar van Horrordude

Horrordude

totaal overbodig dit

avatar van film_kaza

film_kaza

Schamen die actrices zich niet kapot? Zelfs de serie is beter en die is al rampzalig.

Ik downloade deze film voor een meisje dat deze graag wou hebben. Nadat ik die gaf wou ze de film ook direct kijken. Ik deed alsof ik de film leuk vond want afkraken zou niet leuk zijn voor een kind. Ik keek niet mee want moest al eerst de film zien om te kijken of er geen foutjes waren, Halwerwegede film kwam ze de kamer binnen en zei ze: "Dit is saai, kom laten we Alladin gaan kijken!"

Zelfs niet alle kleine meisjes kunnen dit waarderen. Dat maakt heet dus echt een flop.

glamour_girl120 schreef:

In mijn wereld is deze inderdaad evengoed als Meangirls.

avatar van matthijs_013

matthijs_013

Na High School Musical 2 te hebben gezien, dacht ik dat ik deze ook maar net zo goed kan kijken zodat ik de twee slechtste films van 2007 achter me kan leggen. De film is nog altijd beter dan High School Musical, maar blijft een ramp die niet serieus te nemen is. Ik denk dat allebei de films zich richten op een leeftijd van 6 jaar en jonger?

avatar van jumpstylemovie

jumpstylemovie

matthijs_013 schreef:

3 jaar en jonger

avatar van Sassia

Sassia

Bratz film.... OMG de tv serie slaat al werkelijk nergens op,maar dit slaat werkelijk alles!! Een kotsfilm het verhaal zegt het al....Blergh

avatar van qwertary1992

qwertary1992

Meangirls lijkt/is me zelfs nog leuker dan deze film :S Ik denk dat Kaza wel erg de goede richting in gaat van het uiteindelijke gemiddelde van deze film

avatar van jumpstylemovie

jumpstylemovie

ze zijn ook zo lelijk

ook weer minpuntje voor de film

horsefilmfan

ik ga er heen kijken of ie leuk is dus

horsefilmfan

Het is een heel leuke film ik snap niet waarover jullie zo zeuren

Er zitten mooie liedjes in,en humor.Toen ik hem had gezien wou ik m nog een keer zien!!!!Ik ga hem dan ook echt kopen!!

horsefilmfan

dit liedje hoort ook bij de film en degene die het zingt speelt Jade

avatar van Chainsaw

Chainsaw

Kinderachtig en offtopic gezeur verwijderd.

avatar van Rocco1984

Rocco1984

Dan blijven er weinig opmerkingen staan Chainsaw, maar voorderest prima filmpje voor je kleine nichtje. Of neefje

tacoX

Lachen! En goeie liedjes!

avatar van Leland Palmer

Leland Palmer

Wat een heerlijke meiden op die hoes!