The Challenge (2003)

Avontuur / Komedie

geregisseerd door Craig Shapiro
met Ashley Olsen, Mary-Kate Olsen en Brian Skala

Lizzie Dalton en Shane Dalton zijn twee zusters die elkaar zo niet liggen. De ene zus woont bij haar vader in Washington en de ander bij haar moeder in Los Angeles. Wanneer ze elkaar door een toeval tegenkomen op een schoolkamp in Mexico en ook nog met elkaar in een team worden gezet zorgt dit voor veel onrust.

Renske-07
kep een klein voor stukje gezien. maar hij lijkt me heel cool!! check op:

daar kun je het vanzelf wel vinden. klein filmpje van zo ongeveer 1 minuut.

Het is niet de bedoeling dat je op basis van 1 minuut film een stem uit brengt.

was wel een leuke film ik heb hem op dvd majah was eigenlijk best wel jmmr dat het z'n afval iets was ik kom ff niet op de naam mar het was wel een leuke film

MFEO
Nou nou nou 3 personen van de 6 die dit tot de betere films vind die er gemaakt zijn ooit. gezien de 5 sterren!!!

Objectiveit van het gemiddelde van deze film zit een luchtje aan.

Heb een stuk van de film gezien en is nou niet echt een hoogdraven de film. Soort van slap aftreksel van bv Peking Express soort gelijk programma. En dan een tiener versie.

Heb heel wat betere tiener films gezien.

Op IMDB heeft die trouwesn maar een 3,8!! Lijkt me meer in de buurt.

avatar van moviefreak#1
Ik heb een stukje gezien maar dit ging echt weer helemaal nergens over. Ik maak er toch best een punt van om films gewoon af te kijken maar dit ging me toch echt wat te ver. Niet doorheen te komen

p.s. Verwacht Canal+ nu echt dat ze ,nu ze het voetbal kwijt zijn, mensen zo gek gaan krijgen dat ze voor dit soort films een abonnement gaan aanschaffen

Mug
Je moet toch alles een keer beleefd hebben in je leven, inclusief een Olsen twins film.

Het was een behoorlijke uitdaging voor mij als kijker. Stereotype personages, onverrassende verhalende gebeurtenissen, verschrikkelijk camerawerk, en de acteerprestaties waren zeker niet je van het.

Ik zou nog zo vriendelijk geweest zijn om 1 ster te geven aan dit prulwerk, tot het genante einde in beeld kwam. Alle vriendjes uit hun vorige films kwamen voorbij, ruziend, de zusjes waren opeens weer de echte Olsen zusjes, en je kreeg minutenlang fragmentjes uit hun vorige films voorgeschoteld. En tot overmaat van ramp kwam toen pas de aftiteling met 'hilarische' bloopers.

Dat ging me dus te ver. Conclusie: 0,5 ster. Alleen voor de jonge fans.

is idd niet zo'n topper zoals de gemiddelde stem doet denken.
is gewoon een tv-programma in een film gegoten...
enkele proefjes doen, een romance beginnen en de zusjes laten overeen komen. the end.

mmm, ik vond het wel een tof verhaal maar slecht geacteerd.

avatar van stowa
Ik heb deze film gisteren gezien.
Echt leuke film om je eens te ontspannen.

ik vind dit wel 1 van de betere films die ze gemaakt hebben.
ik weet niet precies waarom,maar iki blijf bij mijn mening, zoals dat ik bij new york minute heb geschreven.

avatar van olsenfreakie
keeiii goede film, die mug die er maar 0.5 op gaf kan gaan vliegen !!

Mug
Tja, als je eerst eens uitlegt waarom je deze film 5 sterren waard vind, zal ik eens kijken of ik nog ergens een goedkoop ticket kan scoren richting een tropisch eiland.

waarom ga je kijken ??

Mug
Dat staat netjes verwoord in mijn recensie (eerste zin). Ik zie nog geen recensie van jou overigens. Je weet me niet te overtuigen met "keeiii goede film".

avatar van g_unitboy
er is ontbrek aan acteerwerk de olsens komen niet echt overtuigend over in de romantische scènes

ik weet mezelf wel te overtuigen mug (moderator) wat het ook is ?:P

avatar van Tommeh
En op deze manier overtuig je anderen alleen maar om deze film vooral NIET te bekijken..

goed idee, hem niet kijken

avatar van olsenfreakie
jawel, ik zou er naar kijken een echte aanrader zeeeker 5* !!

avatar van Egoistico
olsenfreakie schreef:
ik weet mezelf wel te overtuigen mug (moderator) wat het ook is ?:P

Nee, hoor. Je hebt geen enkel argument gegeven waarom deze film zo 'geweldig' is, zoals je beweerd.

Mug daarintegen heeft mij overtuigd om deze film niet te kijken. Al was ik dat al niet van plan.

idd....ze hebben leukere films

Ik geef deze film gewoon een 5.0 naar mijn eigen mening. Mka zijn gewoon tegek en niemand kan daar iets aan veranderen in mijn koppie!!

Kevin13
wat een slechte film zeg

Mary Kate en Ashley, man, wat kunnen die slecht acteren zeg.
En die blonde surfer

Op sommige momenten wouden ze het dramatisch maken, maar het lukte toch niet, vooral wanneer 2 van de deelnemers niet mochten mee doen met de opdracht
probeerden ook een romantisch en komisch sfeertje op te bouwen, maar het gaf een totaal anders effect op mij

Na de film dacht ik, is dit een film
Kan een film zo slecht zijn

Woow, ik moest wel gek zijn om deze film te bekijken

Mijn uiteindelijke besluit :

avatar van kanjertje
Amusante en leuke (tiener)film.

avatar van matti
Wat een belachelijke film...
Acteerprestaties slaan op niets, belachelijk gefilmd...Om nog maar te zwijgen van het rampzalige einde. Laten we anders de ex-vriendjes uit vorige films ook even de revue passeren.

avatar van notorious_kim
nog zo'n middelmatige olson twin film dat goed is voor als ge u op niets wilt concentreren.

Vreselijk film.
Ik heb binnen 5 minuten denk ik wel 1000 keer het woord ''The Challenge'' voorbij zien kom. Na 10 minuten was ik het helemaal zat.. Nu vind ik een film die over een televisieprogramma gaat al niet zo geweldig, dat maakt het zo rommelig vind ik.

avatar van juliegirlxoxo
Leuke fim om je eens even te ontspannen,maar hou er rekening mee:Ik ben 14 jaar en ik hou van wegkijk films.
Hoewel dat het er soms over ging het het er soms heel chaotisch aan toe ging,maar dat was maar af en toe.

Daarom geef ik een 3.