• 8.356.533 stemmen

Komedie / Drama | 80 minuten

Genre: Komedie / Drama

Geregisseerd door: Sidney Franklin

Met onder meer: Marion Davies, Conrad Nagel en Helen Jerome Eddy

IMDb beoordeling: 6,5 (773)

Plot Quality Street

Een Britse dokter verlaat zijn verloofde om Napoleon bij te staan in de oorlog. Als hij tien jaar later terugkeert, ontdekt hij dat zijn verloofde duidelijk ouder is geworden en hij vindt haar niet interessant meer. De vrouw ondergaat daarop een make-over en probeert hem onder een andere identiteit opnieuw te verleiden.

imageimageimageimageimageimage

Nancy Willoughby

Henrietta Tumbull

avatar van matthijs_013

matthijs_013

De eerste film die ik zie waar Marion Davies een rol in heeft en dat beviel goed. Ze heeft opmerkelijk veel weg van Mary Pickford. Ze hadden ongeveer de zelfde humor, waarnaast Davies iewat aantrekkelijker was. Een simpel, maar vermakelijk verhaaltje die een goede overgang weet te maken van komedie naar drama. Ik zou niets negatiefs kunnen opmerken.