Half Past Dead 2 (2007)

Actie

geregisseerd door Art Camacho
met Bill Goldberg, Kurupt en Tony Plana

Burk (Goldberg) en de Twitch (Kurupt) zijn twee gevangenen die hun tijd uitzitten in Craton Gevangenis, een beruchte en gewelddadige penitentiaire inrichting gerund door rivaliserende bendes. Wanneer er rellen uitbreken en de gevangenis gaat achter slot en grendel ontdekt Burk snel dat de bendeleider Cortez achter de rellen zit en dat hij twee gijzelaars in gegijzeling heeft genomen, het zijn: Cherise, Twitch's verloofde en Ellie, de dochter van Burk. Twitch en Burk moeten nu samenwerken om hun geliefden te redden en Cortez uit te schakelen.

avatar van Spetie
Erg matig vervolg op het onderhoudende eerste deel. Het is dat er nog wel wat humor en actie inzit, want verder is het echt slecht. Bill Goldberg acteert al net zo beroerd als Steven Seagal en het verhaal kraakt aan alle kanten. Ik heb zelden een gevangenis gezien die zo slecht bewaakt wordt en waar directeur meteen de domste conclusies bij een incident trekt. Enfin, er was nog redelijk door te komen, maar een slechte film is het zeer zeker!

avatar van Dennissssss
Deze film is echt slecht! Slecht verhaal, ongeloofwaadig, slecht geacteerd, b-film het slaat werkelijk nergens op wat je te zien krijgt!

Niet kijken dit gedrocht!