• 10.491 nieuwsartikelen

Actie | 93 minuten

Genre: Actie

Geregisseerd door: Richard Martin

Met onder meer: Gary Daniels, Matt Craven en Kelly Benson

IMDb beoordeling: 5,2 (654)

Gesproken taal: Engels

Plot White Tiger

"Revenge Has No Limits"

DEA-agenten Mike Ryan en John Grogan zijn op kampeervakantie met Grogans vrouw en zoon, wanneer zij worden teruggeroepen om de nietsontziende drugdealer Victor Chow in te rekenen. Bij de arrestatie raken Mike en John verstrikt in het vuurgevecht en weet Chow te ontsnappen door Grogan als schild te gebruiken en daarna dood te schieten. Na de begrafenis wordt Ryan met verlof naar huis gestuurd door zijn bazen, maar hij besluit op eigen houtje achter Chow aan te gaan en reist hem achterna naar Hongkong. Tijd is kostbaar want Chow heeft een synthetische drug ontwikkeld die binnen enkele weken op straat in Amerika te verkrijgen is. Intussen raakt Ryan verstrikt in de Chinese onderwereld met geen weg terug.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van speedy23

speedy23

Actiefilm voor de liefhebbers van het genre. Hoofdrolspeler Gary Daniels, ex-kampioen kickboksen, stond zelf in voor de choreografie van de vechtscènes. Ze ogen dan ook erg spectaculair. Vooral de finale confrontatie op het schip van de drugbaron is werkelijk verbluffend...

avatar van sinterklaas

sinterklaas

Een niet al te beste film van Daniels. Echt een topacteur is ie niet maar ik zie hem wel graag bezig in films. Alleen jammer dat deze een beetje chaotisch was. Enkele dingen waren nogal verwarrend en voor de rest was het een beetje een zooitje. maar ok. De gevechten waren wel goed en sommige actiescenes waren ook wel te doen. Cary-Hiroyuki Tagawa mocht weer zoals gewoonelijk als bad guy spelen, zoals ie in elke film is.

Dat einde op het schip is ook wel goed.

Afin, wel een leuk actiefilmpje om maar een keer te zien en misschien heel later nog eens.....

avatar van sinterklaas

sinterklaas

Toch een verlaging naar 1,5 vanwege die belabberde actiescene's, die dan algauw helemaal niet spectaculair meer zijn. Kijk daarvoor naar Recoil.

avatar van Lennert

Lennert

Mmm, ik had persoonlijk ook iets meer actie verwacht, maar was toch wat betreft acteerwerk en cast zeker niet negatief. Cary Hiroyuki Tagawa blijft een meesterlijke slechterik ((die Freudiaanse obsessie deed het hem hier goed) en de film oogte professioneel. Niet zo goed als Recoil of Cold Harvest, maar zeker de moeite waard.

avatar van charmed one

charmed one

ik vond dit wel een leuk filmpje. ik hou wel van karate films.hij was wel spannend.

avatar van DiDa

DiDa

Deze nog eens herzien. Het blijft voor mij een goede actiefilm. Een van de betere uit de 90's B actiefilms koker. De actie is goed, Cary Hiroyugi Tagawa is op dreef als bad guy en de film oogt niet goedkoop.