The Brothers Solomon (2007)

geregisseerd door Bob Odenkirk
met Will Arnett, Chi McBride en Will Forte

Een stel sympathieke, maar niet al te snuggere broers proberen aan de wens van hun stervende vader te voldoen. Ze gaan hard op zoek naar de perfecte vrouw, om te proberen hun vader voor zijn dood nog grootvader te maken. Maar dit gaat niet zo makkelijk als ze in eerste instantie hadden gedacht.

avatar van First Angelus
Mijn hart doet pijn bij het zien van deze trailer.

ze hadden deze in het genre "drama" moeten zetten.
Echt een knakenfilm.

avatar van balosa
vreselijk flauw, niet grappig en behoorlijk saai, NIET KIJKEN !!

Weer zon vreselijke foute film , maar ik vond em leuk.
Vind vooral die Will Arnett echt lachuh , Na het zien van lets go to prison, Blades of glory ,klein rolletje in Hot Rod. ben ik deze gast echt gaan waarderen. Ook in deze film vond ik em master.

Als je 1 van deze bovengenoemde titels al niet leuk vond, zal je deze film al helemaal niet leuk gaan vinden. veel droge humor. (but me likey)

2.5

Vreselijk flauwe film...

Te dom voor woorden.
Wat een flutfilm dit zeg!
Langdradig en humor van de laagste plank.

Raffael77
Zeer slechte humor. 0,5

avatar van Betamax
Wat erg.
Ik ben zelfs an het eind in slaap gevallen.
Geen humor, super dom.

Ik vond deze film in tegenstelling tot bovenstaande berichten zeer vermakelijk. Je moet natuurlijk van deze voorspelbare humor houden

avatar van Zeefauna
afschuwelijke acteurs, achterlijke humor, vreselijk saai verhaal. slechte film!

avatar van danny61
En ja hoor .
Een flauwe belachlijke film,af en toe toch eens ferm moeten lachen,maar voor de rest niet veel soeps.

ik geef 1,5 op 5

Ik houd wel van voorspelbare humor. 't Is geen absolute topfilm, maar heb me best vermaakt.

avatar van Devoo
Ik heb maar één keer moeten lachen, dat was toen ze zeiden "Denk jij wat ik denk waar we naar toe moeten? "Ja!" En dan lopen ze allebei een andere kant uit.. "Hey!! De boomgaard is toch die kant uit?!" Daarmee heb ik moeten lachen, maar voor de rest waren de grappen suf, de acteurs suf, het plot suf en dus eigelijk de rest ook suf! Kuddo's voor de vader, die zette een geweldige prestatie neer.. Mede omdat die alleen maar stil hoefde te liggen!

Ik vond de trailer wel grappig, ik ga hem binnenkort ook maar eens kijken. Aan de reactie's hierboven te zien zijn er veel mensen die solomon asioseren met de bijbel?

avatar van canciser
Ben ik nou de enige die hem leuk vond??? anyways, 3 sterren.

avatar van brabusRUS
Hmm, op IMDB scoort ie een 5.2 met 6120 votes. Niet eens zo slecht voor een flauwe komedie. Ben benieuwd vanavond...

avatar van moviemafketel
En weer een gedrocht. Ach, soms moet je die ook weer eens meepakken om echte kwaliteit te herkennen. Weer geen humor, de 2 broers doen leuk en zijn het weer niet. Sowieso mannen met zo'n babyverhaaltje zijn meestal het kijken niet waard. Het werkt bij mij niet.

Best een aardige komedie. De film is echt te onnozel voor woorden en je moet wel inderdaad van de droge, humor houden. Ik kan zulke humor wel waarderen maar dat is voor ieder persoonlijk. Ach, vergeleken met al die tenenkrommende zooi waar Adam Sandler in speelt is het best een aardig filmpje. Het verdient daarom 3 sterren.

avatar van PetraD
robertomac schreef:

Helemaal mee eens. Gelukkig houd ik ervan. Heb een aantal maal moeten lachen.

avatar van Barry83
Kwam deze zojuist met zappen toevallig tegen. 5 minuten gekeken en irriteerde me al rot aan hoe flauw en onnozel het allemaal was.

Deze film is juist níet voorspelbaar, droog of gewoon leuk of grappig bedoeld. Hij is ultra sarcastisch en kut en steekt de draak met al die romantische komedies die wel oprecht grappig, droog en 'feelgoed' bedoeld zijn

avatar van b00ts
Ik vond de "speekseldraad" bij de eerste kus in de film wel aardig. Verder ..... nee.