Waiting... (2005)

geregisseerd door Rob McKittrick
met Ryan Reynolds, Justin Long en Anna Faris

Dean werkt al vier jaar in een restaurant. Wat begon als een baan om zijn studie te betalen is nu werk om te overleven. Na het werk is Dean alleen nog maar met feesten en meisjes bezig... Als Dean hoort dat zijn studie-vriend Chett een prachtige baan heeft gekregen bij een computer bedrijf vindt Dean het tijd om zijn leven weer op de rails te krijgen...

avatar van Sjoerdow
Grappen over geslachtsdelen op een plek waar dat absoluut 'not done' is.

Erg flauw en een gebrek aan verhaal.

avatar van rep_robert
Dat is misschien ook de humor en hetgeen zo fout is aan deze film. Iets wat natuurlijk zo bedoeld is. De puberale humor moet je liggen en gaat soms inderdaad iets over de top. Het gebrek aan verhaal zoals Sjoerd zegt zorgt ervoor dat er weinig vaart in de film zit.

Toch heb ik mij wel prima vermaakt bij de herziening, al vond ik hem wel iets minder dan de eerste keer.

Terecht door een aantal recensenten uitgeroepen tot slechtste film van 2006. En toch was ik nieuwsgierig, vooral omdat ik Ryan Reynolds een goede acteur vindt. Maar ik had beter moeten weten: een platte, banale tienerkomedie, waar geen eer aan te behalen valt. De tienerkomedie is banaal, plat en geen moment grappig. De zogenaamde gekke situaties over minderjarige seks, homofobie (het kan weer niet anders) en voedsel zijn berekenend, verhaallijnen worden niet afgerond en de personages zijn eentonig en vervelend. De cast neem ik niets kwalijk: ze doen hun werk en proberen er het beste van te maken.

avatar van namingway24
Het thema is leuk, de grappen hit or miss; ik kan best wat platte humor hebben op zijn tijd, maar het moet niet teveel worden. De acteurs wisselen van goed tot matig, en Reynolds kan ik altijd wel waarderen in een komische rol.

En sorry, maar Andy Milonakis was grappig

Matige film over een aantal medewerkers in een restaurant. Het duurt even voordat de film op gang is (mede door een flink aantal personages dat wordt voorgesteld), maar daarna wordt het wel vermakelijk. De grappen zijn van een puberaal onderbroeken-niveau, maar soms stiekem best wel grappig. Ondanks de leuke cast toch slechts 2.5 sterren.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Onder invloed van een paar biertjes blijft deze film erg leuk om te kijken! Dat is natuurlijk over het algemeen wel aan te raden bij dit soort comedy filmpjes!
Blijft ook bij een derde keer vermakelijk en makkelijk wegkijkend spul, weinig mis mee en daarom ook dat de 3,5 sterren blijven staan waar ze staan.