Aqua Teen Hunger Force Colon Movie Film for Theaters (2007)

Alternatieve titel: Aqua Teen Hunger Force: The Movie

Animatie / Komedie

geregisseerd door Matt Maiellaro en Dave Willis
met de stemmen van Dana Snyder, Dave Willis en Carey Means

Master Shake, Frylock en Meatwad, leden van de Aqua Teen Hunger Force, komen terecht in allerlei vreemde omstandigheden. Zo belanden zij ook midden in een strijd om een mysterieus, onsterfelijk fitnessapparaat.

avatar van Word_Play
Met een cameo voor Danger Doom misschien?

Wat een ongelofelijke droge film word dit!

avatar van WB
WB
Volgens mij moet je een flinke slok op hebben om dit geweldig te vinden...

Maar lijkt me wel leuk

Is dit de zelfde humor als monty python..??

zag net de trailer zelfs die kon ik niet afkijken

cohnuh69 schreef:
zag net de trailer zelfs die kon ik niet afkijken

WB schreef:
Volgens mij moet je een flinke slok op hebben om dit geweldig te vinden...

Amen!

geweldige film voor de fans van de serie. als je het niet kent of niet leuk vind sla deze film over. master shake for the win! oh en de begin clip over etiquette van bioscoop bezoekers is briljant

avatar van psychonaatje
Ik vind de poster echt enorm gaaf.
En mijn god, wat is die trailer droog! Echt humor!

avatar van Gizzmann
Schijnt verschrikkelijk slecht te zijn. Als je de serie kent weet je ook dat het meer iets is voor 10 minuten filmpjes. Wil de film absoluut zien, omdat ik toch een redelijke fan ben van de serie, maar denk niet dat hij zo geweldig zal zijn.

avatar van Uier
Vanavond kijken! Lijkt me hilarsch, afgaande op de trailer.
Vereiste lijkt me inderdaad wel een flinke slok, of beter nog, een dikke groene toeter!

avatar van Uier
Het vermoeden was terecht. Hilarische bullshit.

avatar van jacobine_rodijk
Ben er niet over uit of dit nou een ontzettend geniale film is of een ontzettende idiote film is. Hangt voor mij in ieder geval een beetje tussen in, paar keer gelachen maar vroeg me telkens af hoe iemand hier in hemelsnaam op kan komen. 2,5*

Intro was trouwens wel geniaal.

jacobine_rodijk schreef:
maar vroeg me telkens af hoe iemand hier in hemelsnaam op kan komen.

Aan fantasie ontbreekt het niet inderdaad. Da's ook hetgeen wat ik zo leuk vond, aangezien humor het leukst is als je verrast wordt.

De rode lijn in de film is ook nergens te ontdekken. Als je de film kijkt na 30 minuten gespeeld te hebben, dan heb je niets gemist en kun je de film nog altijd niet volgen, daar hij ook niet te volgen is als je hem vanaf het begin bekijkt. Ik vind 't wel humor!

Ik ken me voorstellen dat liefhebbers van de serie hier met volle teugen van kunnen genieten. De makers hebben geen enkele moeite gedaan om er een begrijpelijk verhaal van te maken, maar dat maakt het juist wel leuk, zelfs leuker dan ik had gedacht. Voor een niet-kenner zoals ik, wordt het echter na een tijdje toch een beetje teveel van het goede, maar een 2,5* wil ik er wel aan kwijt.

Oja, niet vergeten: never ever ever ever ever ever ever googlen op "Insanoflex".

Snitz129
Geweldig, wat een waanzin. Super intro over de bioscoop etiquette.
Wat mij betreft goed voor 3.5* maar ik kan mij voorstellen dat iemand dit helemaal niks vind.

avatar van Erik Dekker
Wat een gruwelijk slechte film, gaat helemaal nergens over. Stemmen zijn irritant
Ik had hier hogere verwachtingen over. Maar ja als je zo'n titel hebt bedacht, kan je ook niet in staat zijn een interesante film te bedenken

een dikke 0,5, jammer dat ik niet gewoon een 0 kan geven

Wat een vaag verhaal. Mijn advies: zorg dat je flink stoned bent als je deze gaat kijken, dan heb je in ieder geval een excuus om er geen zak van te snappen.

tsjidde schreef:

Hier krijg ik altijd de drang van om het juist wel te doen, kan me inhouden, maar ben wel benieuwd wat er dan gebeurd?

avatar van boombastic
-=L.@.K.=- schreef:

Check in the box.
Wat een film, wat een bizzariteiten (huh?)
It's all about the screw!

avatar van boombastic
Heerlijk met een stem het gemiddelde 0,03 omhoog kunnen krikken.

Did you say Inflanoflex?
Dude, I totally want one!

avatar van AHWA
Het is moeilijk om deze film te beoordelen. Ik had nog nooit van de serie gehoord, dus ik ben dit met een frisse blik gaan kijken en er zaten heel wat flauwe dingen tussen, maar ook enkele hilarische. Het begin was in ieder geval supersterk met een geweldige metal-intro. Het was wel fijn dat die ondertiteld was

Het verhaal is natuurlijk te gek voor woorden en springt van de hak op de tak, maar enkele stukjes waren wel zeer hilarisch, vooral die Master Shake vind ik erg grappig. Zeker op het laatst met die knuffelbeer. Hij kon er niet van afblijven

Ook die groene en paarse Space Invaders-achtige wezentjes waren erg leuk, vooral met hun tractor beam.

Ik denk echter niet dat deze film me aangezet heeft om de serie te gaan kijken.

Ik hou het voorlopig op 3.0*. Mochten enkele scenes me bijblijven, dan zit er misschien nog een halfje extra in.

avatar van Wonderbra
Hilarisch!

avatar van ( J )
Leuk om een keer gezien te hebben,maar een 2de keer zit er zeker niet in....

avatar van Herr Oxnard
Alleen voor die establishing shots en onderschriften in het begin krijgt ie al een 5..
ze zijn voortaan trouwens aqua unit patrol squad!

avatar van Sanderkeuh
De film begint met een hilarische intro, jammer dat alles wat daarna komt dit niveau niet haalt.
De serie is leuk omdat de afleveringen maar ~10 minuten duren, maar ~80 minuten was wat teveel van het goede. Weinig interessante side-characters en saai plot.
De enorm coole poster heeft helaas niet veel met de film te maken.

Tegenvaller.