Aqua Teen Hunger Force Colon Movie Film for Theaters (2007)

Alternatieve titel: Aqua Teen Hunger Force: The Movie

Animatie / Komedie

geregisseerd door Matt Maiellaro en Dave Willis
met de stemmen van Dana Snyder, Dave Willis en Carey Means

Master Shake, Frylock en Meatwad, leden van de Aqua Teen Hunger Force, komen terecht in allerlei vreemde omstandigheden. Zo belanden zij ook midden in een strijd om een mysterieus, onsterfelijk fitnessapparaat.

avatar van jacobine_rodijk
Ben er niet over uit of dit nou een ontzettend geniale film is of een ontzettende idiote film is. Hangt voor mij in ieder geval een beetje tussen in, paar keer gelachen maar vroeg me telkens af hoe iemand hier in hemelsnaam op kan komen. 2,5*

Intro was trouwens wel geniaal.

Ik ken me voorstellen dat liefhebbers van de serie hier met volle teugen van kunnen genieten. De makers hebben geen enkele moeite gedaan om er een begrijpelijk verhaal van te maken, maar dat maakt het juist wel leuk, zelfs leuker dan ik had gedacht. Voor een niet-kenner zoals ik, wordt het echter na een tijdje toch een beetje teveel van het goede, maar een 2,5* wil ik er wel aan kwijt.

avatar van Sanderkeuh
De film begint met een hilarische intro, jammer dat alles wat daarna komt dit niveau niet haalt.
De serie is leuk omdat de afleveringen maar ~10 minuten duren, maar ~80 minuten was wat teveel van het goede. Weinig interessante side-characters en saai plot.
De enorm coole poster heeft helaas niet veel met de film te maken.

Tegenvaller.