ad

Met onder meer: Leslie Nielsen, Nicollette Sheridan en Charles Durning

Releasedatum: 24 mei 1996

• Disney+ Bekijk via Disney+

Over Spy Hard

"All the action. All the women. Half the intelligence."

Agent Dick Steele moet voorkomen dat generaal Rancor de wereld vernietigt met een speciale raket, waarvoor hij alleen nog een bepaalde computerchip mist. Deze chip is uitgevonden door professor Ukrinsky, met wiens dochter Steele wil samenwerken in deze zaak, niet wetend dat zij een KGB-agent is.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Nicolage Rico

• 20047 berichten
  • 2045 stemmen

radiohead schreef:

lesie nielsen is niet goe bij zijn hoofd om zo dom verhaal arkoord mee te gaan

een 0.5

Leer jij eerst maar even te schrijven. Dan pas beoordelen over anderen dat ze dom zijn.....

avatar van nickvanzutphen

nickvanzutphen

ik vind hem helemaal geweldig (leslie nielsen en spy hard) ik vind ook dat de films van hem altijd maar weinig aandacht krijgen want veel mensen vinden scary movie wel mooi maar eenzelfde film net als spy hard niet

avatar van Purmerend

Purmerend

Je moet ervan houden, soms flauw en vaak droog. Ik kan het wel waarderen. James Bond, Home Alone, Jurrasic Park, Speed en Rambo komen erin voor. En wat zal er in godsnaam van die Hulk Hogan geworden zijn?

3* voor een lekkere onzinnige film.

avatar van sju

sju

Iets mindere film van Leslie Nielsen. toch ***

avatar van JoeCabot

JoeCabot

Erg droog. Jammer van de flauwere scenes. Wel enorm grappig!

avatar van gotti

gotti

Kent deze film ook flauwere scènes?

avatar van JoeCabot

JoeCabot

OK, alles was flauw, maar sommige té flauw, en met die had ik het moeilijk... En néé, niet met de rest!

avatar van Pieter Montana

Pieter Montana

• 1969 stemmen

Weer zo'n typische Leslie Nielsen film

Wel grappig

avatar van Gizzmann

Gizzmann

Als ik zou tellen hoeveel grappen ik erg leuk vind dan zijn dat er een heel stel (sommige zelfs hilarisch!)

Maar als je gaat tellen hoeveel grappen er in totaal in deze film zitten zie je dat deze film de plank ontzettend vaak mis slaat. Met name het hele einde.

2.5* Want er zitten een paar deuk-momenten in

avatar van D-ark

D-ark

Van de man met de baard gekregen.

Erg melige film maar erg geinig.

Alleen geen extras op de dvd :9 das minder

een 3

avatar van D-ark

D-ark

Hannibal schreef:

Heeft Leslie Nielsen ooit in een intelligente film gespeeld dan? Hij speelt toch alleen maar in vreselijk domme films.

(Is je toetsenbord kapot, trouwens?)

Das waar echt een gerne acteur en hij heeft denk wat koffie over zijn toestenbord geknoeit

avatar van film_kaza

film_kaza

ze zeiden veel goeds over de film. maar toch was hij niet zo geweldig. nogal saaie humor.

2 sterren

avatar van Roodkapje

Roodkapje

Ik vind het nogal vreemde humor vinden. De film komt mij dan ook erg goedkoop over, maar dat zal wel aan mij liggen. Pas als het echt grof wordt, word het wat grappig. De woordspellingen en de kinderachtige dialogen verpesten de film.

avatar van Waku

Waku

Nielsen haalt nooit meer het "niveau"van de Naked Gun Series. Het zijn allemaal aftreksels van deze succes reeks.

basketballerke

paar leuke scenes, voor de rest....

ikk

De film bestaat alleen maar uit grapjes. Om de 5 minuten komt er zeker 1 grap voor.

Er zijn er een paar goed, maar de meeste niet.

Toch wel eens goed om een paar keer te kunnen lachen.

Een 2,5*

avatar van euroburger

euroburger

Ik tel er minstens twee per minuut hoor.

Reken de woordgrappen ook maar mee. "Arm me!" en vervolgens worden de armen aangeschroefd.

Een beetje in de trant van 'wrongfully accused', maar iets minder qua grappen. Helaas zijn er ook bar slechte Nielsen films, maar deze hoor daar naar mijn mening niet bij.

Ben het wel een beetje met Waku eens dat het later moeilijk werd voor Leslie om naked gun serie te benaderen.

Toch mag ik die man als mijn vader....

avatar van Horrordude

Horrordude

ikk schreef:

Een 2,5*

dat heb je meestal met komedie ???

avatar van veron35

veron35

Een van de mindere Lesley Nielsen films. Er mogen wel wat meer grappen in

avatar van Kricky

Kricky

Spy hAAAAAAAAARD. Naast de naked gun reeks vind ik deze ook leuk. Leuke persiflages en typische Nielsenhumor.

avatar van PEN15

PEN15

Ik ben m destijds in de bioscoop gaan kijken, het leuke aan dit feit was dat op mijn aanraden een vriend daarna ging en we gingen vergelijken wat we leuk vonden. Maar goed, twee andere vrienden vonden het niks en waren alles bij het verlaten van de bios vergeten. Ik vind echt zoveel leuk, dat is niet zomaar even te beschrijven.

Later zou ik een ongeluk krijgen waarbij ik een tijdje even niet mocht eten, kuch, ook niet lachen en dan is het niet slim om deze film op te zetten. Op een gegeven moment heb je een neger die oerwoud geluiden maakt uit een boek. Ik bedoel, daar kan ieder mens toch wel om lachen, steengoed man. Maar toen ging mijn broertje nog eens extra grappige dimensies toevoegen door te zeggen dat het "jungle book" was. Nou ik heb al mijn hechtingen los gelachen!!!

avatar van JTV-kijker

JTV-kijker

Leslie Nielsen is samen met Rowan Atkinson mijn held

gewoonweg megagrappig wat die vent allemaal doet

ik lag bijna de hele film plat van het lachen

avatar van missl

missl

ik mis de humor in nielsen films. en schrik ervan als mensen bij mij in de buurt wel moeten lachen om zoiets.

avatar van GinolaEHV

GinolaEHV

Heerlijke film. Net als in de Naked Gun-reeks en Airplane speelt Nielsen weer heerlijk.

Wel een tikkie minder als voornoemde films: 3.5*

Pastichio Rocker

Deze destijds in de bioscoop gezien, en begon me op de helft werkelijk af te vragen waarom ik deze film had uitgezocht. Had waarschijnlijk te maken met mijn (goede) herinneringen aan The Naked Gun 2 1/2, die ik toendertijd ook in de bioscoop had gezien, en me helemaal stuk heb gelachen. Maar deze film is zo flauw dat het zelfs niet meer grappig is. 1*

avatar van Demoniac

Demoniac

De film bevat heel veel grappen, vaak flauw, maar wel erg lachwekkend. Helaas bevat de film ook erg veel heel flauwe grappen, die niet lachwekkend zijn.

wfiret

Vermakelijke film, meer niet eigenlijk. Past zo in het rijtje van Naked Gun.

avatar van ILDIB

ILDIB

• 2065 stemmen

de enkele grap is leuk maar voor de rest te veel overdreven slechtheid..

Onderhond

Beetje raar.

Kende vele grappen nog erg goed, maar blijkbaar heb ik deze film toch voor m'n MM periode gezien aangezien er geen stem staat hier.

Beetje jammer aan dit soort humor is toch dat wanneer je de grappen al kent ze nog maar half zo grappig zijn. Uitermate flauw en gewoonweg grote nonsens, maar die onvoorspelbaarheid vind ik doorgaans wel leuk.

Is die weg, blijft er niet zo heel veel meer over. Wel nog een paar aardige scenes, veel spoofs, en vind Nielsen een uiterst geschikt acteur voor dit soort films en rollen.

avatar van Ninto

Ninto

Geweldig, je moet wel echt van Leslie Nielsen houden. Anders vind je hier geen reet aan.