ad

Met onder meer: Leslie Nielsen, Nicollette Sheridan en Charles Durning

Releasedatum: 24 mei 1996

• Google Play Bekijk via Google Play

Over Spy Hard

"All the action. All the women. Half the intelligence."

Agent Dick Steele moet voorkomen dat generaal Rancor de wereld vernietigt met een speciale raket, waarvoor hij alleen nog een bepaalde computerchip mist. Deze chip is uitgevonden door professor Ukrinsky, met wiens dochter Steele wil samenwerken in deze zaak, niet wetend dat zij een KGB-agent is.

imageimageimageimageimageimage

Desiree More

Agent Steve Bishop

avatar van GerwinF

GerwinF

Normaal kan ik best wel lachen om Leslie Nielsen maar deze film is in 1 woord: BARF!

avatar van NERD

NERD

HAHAH deze heb ik nog in de bioscoop bekeken vroeger (ik leek wel gek).

Meer van hetzelfde op de Naked Gun toer, waar ik toch wel soms om kan lachen.

2,5 sterren.

avatar van Ralfke

Ralfke

• 1948 stemmen

Na de Naked Gun-trilogie heeft Nielsen m.i. niets fatsoenlijks meer op het witte doek weten te brengen. ** voor de moeite en omdat er toch nog wel wat te lachen valt.

avatar van Obiwannes

Obiwannes

Ik blijf bij mijn standpunt. Leslie Nielsen is de irritantste acteur die ik ooit heb zien acteren. En de grappen zijn om te janken (wenen (als janken belgisch NL is ))

0.5* dat woordje afschuwelijk bij 0.5 deed het'm

avatar van neo

neo (crew)

de enigste echte goeie persiflages was die op speed.voor de rest niet echt grappig.

avatar van Sjan

Sjan

Paar leuke grappen, maar wel behoorlijk slecht.

avatar van Tommeh

Tommeh

Saaie film, met te flauwe grappen.

avatar van Ramon K

Ramon K

Vreselijk gedrocht! 0,5 sterren

ThaNick

Inderdaad, heb hem net bekeken, wat een domme humor.. Eddie Murphy is nog grappiger!

avatar van U-96

U-96

Ik heb hem niet helemaal gekeken, maar voor het gedeelte dat ik het bekeken heb vond ik hem zeer grappig. Leslie Nielsen is echt een professional in dit vak. Eddie Murphy heeft nergens een beetje humor zitten. Hij is altijd zo overdreven aanwezig.

avatar van MarkFish

MarkFish

Murphy is in de loop der jaren een persiflage op zichzelf geworden. Maar zijn one-man shows Raw en Delirious zijn wel supergoed. En hij is bestte genieten in zijn vroege films (Beverly Hills Cop, 48 hours en Trading Places bijvoorbeeld).

avatar van V

V

Verschrikkelijk flauw, maar wel leuk. Die persiflage van Home Alone, dat dat pestventje compleet in elkaar gerost wordt door die criminelen is hilarisch

avatar van sn@ke

[email protected]

• 2077 berichten

U-96 schreef:

eddie Murphy is tien keer getalenteerder dan Nielsen en heeft meer humor. Kijk maar naar Beverly hills cop - trilogie , die films geven al genoeg blijk van zijn verbaal humor - talent

avatar van morpheus

morpheus

Eddie Murphy moet wel weer eens aan zijn routine gaan werken, hij vervalt wat in herhaling.

avatar van BoordAppel

BoordAppel

Paar leuke grappen naast ongelofelijk veel pijnlijk onleuke grappen. Wel goed voor het milieu deze film want er komt erg veel recycling in voor. Grappen heb ik al in andere films gezien (waar ze wel grappig waren). Naked Gun is eindeloos veel beter. 1,5*

avatar van sydney

sydney

Als je naked gun hebt gezien dan heb je deze film ook gezien... Hoe lang kun je lachen om dezelfde grappen?

benjamin_007

Platte humor maar goede!!!

TVGids

Af en toe erg sterke grappen, maar meestal erg flauw. Kan niet tippen aan de Naked gun reeks. 2,5 ster

avatar van De GeuS

De GeuS

Veel "hmm" geluiden bij het zien van deze film toendertijd in de bioscoop; ben normaal gesproken een fan van droge humor, maar dit was grotendeels niet grappig. Leslie Nielson in blijkbaar de enige rol die hij kan spelen; 2,5 ster....

avatar van Chainsaw

Chainsaw

De GeuS schreef:

Leslie Nielson in blijkbaar de enige rol die hij kan spelen

Nee hoor, kijk maar eens Prom Night, Creepshow of één van zijn oudere science fiction films. Daar is Nielsen toch echt in serieuze rollen te zien.

avatar van tonyvos

lesie nielsen is niet goe bij zijn hoofd om zo dom verhaal arkoord mee te gaan

een 0.5

avatar van its my life

its my life

ik ben met meneer hier boven mee eens

avatar van Hannibal

Hannibal

radiohead schreef:

lesie nielsen is niet goe bij zijn hoofd om zo dom verhaal arkoord mee te gaan

een 0.5

Heeft Leslie Nielsen ooit in een intelligente film gespeeld dan? Hij speelt toch alleen maar in vreselijk domme films.

(Is je toetsenbord kapot, trouwens?)

avatar van GerwinF

GerwinF

Voor ongeveer 1982 heeft hij alleen veel serieuze rollen gespeeld. Maar ik denk dat radiohead bedoeld dat dit wel een erg slechte film is. De policesquad / naked gun reeks is wel vermakelijk.

avatar van its my life

its my life

hee radiohead te veel gedronken of toestenbord de keuren

avatar van Hannibal

Hannibal

its my life schreef:

hee radiohead te veel gedronken of toestenbord de keuren

[offtopic]Radiohead schrijft ABN vergeleken bij jou.[/offtopic]

leverafronny

Zag hem vandaag voor de ca. twintigste keer op een jaar en kan er nog altijd mee lachen. Alleen de parodie op true lies is slecht... Binnenkort weer op vt4, zeker een aanrader voor de fans van het genre.

ps: stel dat je van plan bent te kijken, vergeet je verstand niet op nul te zetten!

avatar van nickvanzutphen

nickvanzutphen

voor 1980 speelt hij alleen in die 'domme' films tenminste als je Airplane een domme film vind

Leslie Nielsen is altijd wel lachen, in scary movie 3 vooral