Read It and Weep (2006)

Familie

geregisseerd door Paul Hoen
met Kay Panabaker, Danielle Panabaker en Jason Dolley

Jamie is een gefrustreerde tiener en houdt een dagboek bij. Na een tijdje verzint ze de fictieve Is. Is is een populaire dame en is nergens bang voor. Door een misverstand levert ze dit per ongeluk in bij een opdracht Engels. Het valt in de smaak en haar verhalen worden uitgebracht. Al snel begint Is bij iedereen in de smaak te vallen, maar neemt ook Jamie's leven over!

avatar van matthijs_013
De film was standaard, maar het had een hele hoge "feel good gehalte", waardoor de film ontzettend leuk werd. Ook spatte de uitstraling van de zusjes Panabaker er vanaf! Als ik de film nog een keer zie, zap ik zeker niet weg!

avatar van ibendb
Alweer zo'n typische disneychannelfilm.
De kinderen kunnen totaal niert acteren, het verhaal is voorspelbaar en het kan mij totaal niet boeien. Saaie film. 1.5*