• 8.262.145 stemmen

Genre: Komedie / Familie

Geregisseerd door: Fred Gerber

Met onder meer: Leslie Nielsen, Judge Reinhold en Eddie Bowz

Plot Family Plan

Cliff Haber runt samen met zijn vader Harry een tehuis voor kinderen. Ze zijn van plan een zomerkamp te organiseren in Camp Sedona, dat eigendom is van de stervende Saul. Vlak voor zijn dood zoekt Harry Saul op en vraagt toestemming om het kamp op zijn terrein te organiseren. Saul overlijdt echter voor hij een antwoord heeft kunnen geven. Daarom gooit Harry het op een akkoord met zijn Sauls nicht Julie, die het terrein geërfd heeft. Haar verloofde Jeffrey heeft echter andere plannen. Achter Julies rug maakt hij van het kamp een verderfelijk paradijs voor volwassenen. Harry, die niet op de hoogte is van de gewijzigde situatie, vertrekt met de kinderen op zomerkamp.

Jeffrey Chase

Maffe film maar toch 2*

avatar van Captain Pervert

Captain Pervert

• 1904 stemmen

Hmm net een trailertje gezien op Yorin; ik dacht dat die boef gespeeld werd door Robert Patrick, maar het is Judge Reinhold zie ik nu?

Lijken best veel op elkaar

avatar van alexis

alexis

what can i say.... you know what can i say...

ik heb een zwak voor leslie nielsen...

en dit is zeker een leuke humorfilm, en je weet precies wat er komen gaat... maar dat is ook best wel leuk

****

avatar van mafiabaas

mafiabaas

Vond hem gewoon heel erg saai en helemaal niet grappig. 1*

avatar van ericck

ericck

Hij is héél voorspelbaar en behoorlijk oppervlakkig...

Maar tóch vond ik het best een vermakelijke film om te zien. Leslie Nielsen steelt zelfs in een matig script de show. Persoonlijk vond ik het erg leuk dat hij ongeveer elke zin twee keer zegt in de film. Héél flauw, maar daardoor weer grappig.

avatar van Carow

Carow

Die opa was errug!! En die kakwijfen op het park.... 2,5 * toch nog.. had me niet verveeld!

avatar van Purmerend

Purmerend

Het blijft een plezier om naar Leslie Nielsen te kijken. Zo droog en vaak voorspelbaar, maar daardoor ook wel weer leuk. Redelijke film 2*

Leuke scene, dat een man in een aappak brengt hem een taart en dan zit er een haar in, hij begrijpt maar niet hoe dat kan.

avatar van skompie

skompie

Als je die films van Leslie Nielsen kijkt moet je gewoon ongeloofelijk stoned zijn dan lach je overal om

Maar tja voorspelbaar verhaal en droge grappen (ik vond dat 2x zeggen gedoe eigenlijk niet echt grappig, dan kan iedereen wel een komische film maken).

Toch was het verder wel een leuke film om naar te kijken.

avatar van EddieBowz-fan

EddieBowz-fan

leukste film ever! heel veel humor erin. voor als die mr haber(leslie nielsen) telkens herhaald. en ik hou van die films waar kinderen kattekwaad uithalen. geweldig!

avatar van us_raider

us_raider

• 2034 berichten

Jacob Dubbel...:D

avatar van film_kaza

film_kaza

zo'n geweldige film was het nou ook weer niet.

3 sterren

avatar van moviegirl2

moviegirl2

MET ALLE RESPECT:

waardeloos, vergezocht en té Hollywood

avatar van Leland Palmer

Leland Palmer

Hej: doe dat raampje even open. Oke, maar ik doe eerst het raampje even open! Niet te geloven die Nielsen! Ik kon er nog wel om lachen......

avatar van nightbreed

nightbreed

Dit is zo'n film die in zijn geheel niet echt goed is te noemen maar de film heeft zo zijn momenten die wel erg grappig zijn, en dan doel ik op de Leslie Nielsen momenten.

Cijfer: 2,5

avatar van Chattingforum

Chattingforum

Yeah a movie with leslie nielson and my favorite actor from CSI MIAMI.

I gona look it:P Wel erg vaag is die.

avatar van Chattingforum

Chattingforum

Nice kids btw:P One looks like a old friend that I miss a lot:xD;:O

avatar van Phantasm

Phantasm

Hier en daar wat grappige momenten, het is nog net om aan te zien.

avatar van lars-pixar

lars-pixar

weer leuk van leslie nielson.

avatar van Spetie

Spetie

Erg flauw en voorspelbaar familiefilmpje, waarbij zelfs een Leslie Nielsen de boel niet kan redden. Het verhaaltje is zo standaard als maar kan en dient meer als kapstok voor de grappen. De grappen zijn veelal flauw. Leslie Nielsen is soms wel lekker droog, maar valt op een gegeven moment echt letterlijk in herhaling. Reinhold is redelijk als slechterik, maar is altijd beter als hij zelf een onnozel figuur moet spelen.

Het kijkt allemaal nog wel redelijk weg, maar goed is het niet. Daarvoor is de film simpelweg niet leuk genoeg.