Family Plan (1997)

Komedie / Familie

geregisseerd door Fred Gerber
met Leslie Nielsen, Judge Reinhold en Eddie Bowz

Cliff Haber runt samen met zijn vader Harry een tehuis voor kinderen. Ze zijn van plan een zomerkamp te organiseren in Camp Sedona, dat eigendom is van de stervende Saul. Vlak voor zijn dood zoekt Harry Saul op en vraagt toestemming om het kamp op zijn terrein te organiseren. Saul overlijdt echter voor hij een antwoord heeft kunnen geven. Daarom gooit Harry het op een akkoord met zijn Sauls nicht Julie, die het terrein geërfd heeft. Haar verloofde Jeffrey heeft echter andere plannen. Achter Julies rug maakt hij van het kamp een verderfelijk paradijs voor volwassenen. Harry, die niet op de hoogte is van de gewijzigde situatie, vertrekt met de kinderen op zomerkamp.

Maffe film maar toch 2*

avatar van Captain Pervert
Hmm net een trailertje gezien op Yorin; ik dacht dat die boef gespeeld werd door Robert Patrick, maar het is Judge Reinhold zie ik nu?

Lijken best veel op elkaar

what can i say.... you know what can i say...
ik heb een zwak voor leslie nielsen...

en dit is zeker een leuke humorfilm, en je weet precies wat er komen gaat... maar dat is ook best wel leuk

****

avatar van mafiabaas
Vond hem gewoon heel erg saai en helemaal niet grappig. 1*

Hij is héél voorspelbaar en behoorlijk oppervlakkig...

Maar tóch vond ik het best een vermakelijke film om te zien. Leslie Nielsen steelt zelfs in een matig script de show. Persoonlijk vond ik het erg leuk dat hij ongeveer elke zin twee keer zegt in de film. Héél flauw, maar daardoor weer grappig.

Die opa was errug!! En die kakwijfen op het park.... 2,5 * toch nog.. had me niet verveeld!

avatar van Purmerend
Het blijft een plezier om naar Leslie Nielsen te kijken. Zo droog en vaak voorspelbaar, maar daardoor ook wel weer leuk. Redelijke film 2*

Leuke scene, dat een man in een aappak brengt hem een taart en dan zit er een haar in, hij begrijpt maar niet hoe dat kan.

Als je die films van Leslie Nielsen kijkt moet je gewoon ongeloofelijk stoned zijn dan lach je overal om
Maar tja voorspelbaar verhaal en droge grappen (ik vond dat 2x zeggen gedoe eigenlijk niet echt grappig, dan kan iedereen wel een komische film maken).
Toch was het verder wel een leuke film om naar te kijken.

EddieBowz-fan
leukste film ever! heel veel humor erin. voor als die mr haber(leslie nielsen) telkens herhaald. en ik hou van die films waar kinderen kattekwaad uithalen. geweldig!

us_raider
Jacob Dubbel...:D

film_kaza
zo'n geweldige film was het nou ook weer niet.

3 sterren

avatar van moviegirl2
MET ALLE RESPECT:

waardeloos, vergezocht en té Hollywood

avatar van HarmJanStegenga
Hej: doe dat raampje even open. Oke, maar ik doe eerst het raampje even open! Niet te geloven die Nielsen! Ik kon er nog wel om lachen......

avatar van nightbreed
Dit is zo'n film die in zijn geheel niet echt goed is te noemen maar de film heeft zo zijn momenten die wel erg grappig zijn, en dan doel ik op de Leslie Nielsen momenten.

Cijfer: 2,5

Yeah a movie with leslie nielson and my favorite actor from CSI MIAMI.

I gona look it:P Wel erg vaag is die.

Nice kids btw:P One looks like a old friend that I miss a lot:xD;:O

avatar van Phantasm
Hier en daar wat grappige momenten, het is nog net om aan te zien.

avatar van lars-pixar
weer leuk van leslie nielson.

avatar van Spetie
Erg flauw en voorspelbaar familiefilmpje, waarbij zelfs een Leslie Nielsen de boel niet kan redden. Het verhaaltje is zo standaard als maar kan en dient meer als kapstok voor de grappen. De grappen zijn veelal flauw. Leslie Nielsen is soms wel lekker droog, maar valt op een gegeven moment echt letterlijk in herhaling. Reinhold is redelijk als slechterik, maar is altijd beter als hij zelf een onnozel figuur moet spelen.

Het kijkt allemaal nog wel redelijk weg, maar goed is het niet. Daarvoor is de film simpelweg niet leuk genoeg.