ad

Genre: Komedie

Geregisseerd door: Greg Glienna

Met onder meer: Ron Livingston, Neve Campbell en Danny DeVito

Over Relative Strangers

"You can't pick your parents."

Een succesvolle en nogal conventionele zakenman gaat op zoek naar zijn biologische ouders, die hem destijds hadden opgegeven voor adoptie. Zijn schok is groot als zijn echte ouders niet bepaald het soort mensen zijn dat hij gehoopt had.

image

Jeffry Morton

avatar van w.rutjes

w.rutjes

Deze film vandaag gezien,

Leuke zaterdag avond film ik heb in iedergeval genoten van deze film.

en veel gelachen zeker de moeite waard dus!!

Zeer vermakelijk met een goede cast.

Snitz129

Leuke film voor een rustige avond.

Doet een beetje denken aan Meet the Fockers maar dan toch weer anders.

avatar van squash2002

squash2002

Wel een aardige film met leuke en grappige momenten.

Niet echt krom gelegen van het lachen maar dat is al tijden niet zo met de hedendaagse comedy's. Gelukkig was er sprake van een goede cast en een 'mmm' actrice (Neve)die het kijken nog aantrekkelijker maakte.

avatar van airbus1

airbus1

Neve Campbell

verder vond ik het echt een matige film. Ik vind Danny da vito over het algemeen gewoon niet grappig. Ik heb echt maar weinig gelachen bij deze film. Snap niet dat deze film zulke hoge stemmen heeft gekregen. heb hem maar met moeite afgekeken.

avatar van aleksa

aleksa

Een zwakke komedie, de grappen waren verreweg van grappig. Af en toe een glimlach maar meer is het niet.

Een 1,5*

avatar van demimoorefan

demimoorefan

leuk altijd die verschillende meningen op zo.n film

leuke komedie

geen lachstuip gehad maar toch heel goed weg te kijken

zitten best grappige momenten in

verhaal is leuk bedacht

Een 1,5*

yep

avatar van Kisje

Kisje

Leuk filmke! In het begin vond ik het nogal.. SAAI! Maar op't einde begon hij steeds beter te worden..

avatar van Waeyen

Waeyen

redelijke komedie, met voor een komedie een best goed verhaal

Erg goedkope Meet the Parents kloon. Het is dat ik zin had in een luchtig filmpje, het is allemaal te flauw en te slap. Je ziet alles mijlen tevoren aan komen.

Ron Livingston was leuk in Office Space. Hier is 'ie niet grappig.

Danny DeVito en Kathy Bates maken het nog enigzins goed. Vooral Bates. Ik begin haar steeds meer te waarderen. Leuke vrouw.

EDIT:

kappeuter schreef:

Erg goedkope Meet the Parents kloon.

Hier moet ik nog even iets aan toevoegen.

Regisseur Greg Glienna schreef, regisseerde en speelde mee in het origineel van Meet the Parents! Een film uit 1992.

Jammer dat ie dus z'n eigen concept nog eens heeft uitgemolken.

2 sterren

avatar van Dynamovie

Dynamovie

Grappige film. Moest af en toe best lachen. Wel enorm voorspelbaar, maar ja dat is meestal met dit soort Amerikaanse films.

avatar van Die Hard,Willis

Die Hard,Willis

Zeer grappige film en met een goede cast!

avatar van Ajax&Litmanen1

Ajax&Litmanen1

Ik vond de film leuk genoeg. Het verhaal is niet zo geweldig maar vooral dankzij een geweldige rol van DeVito is de film gewoon erg grappig. Paar genante momenten, paar grappige momenten, paar serieuze momenten....

Echt een prettige wegkijker.

avatar van kanjertje

kanjertje

Hele leuke komedie met een soort humor waar ik echt van hou.

Je kan het soort humor best vergelijken met Meet the fuckers en Meet the parents

avatar van notorious_kim

notorious_kim

Deze film heb ik onlangs gekocht in onze videotheek. Ik hou veel van het acteerwerk van Neve Campbell.

Toen ik thuiskwam en de trailer op het net zocht, was ik teleurgesteld, het zag er een slechte film uit met domme humor. Hij ligt dan ook al een tijd op de stapel voor bekeken te worden, en altijd laat ik hem passeren.

Vandaag had ik echter niet veel tijd, dus moest ik een kort filmpje zien, en dat is de kortste die er tussen lag. Eigenlijk ben ik zelfs een beetje tegen mijn zin beginnen kijken :-s.

Gelukkig is dit goedgemaakt door de film. Met de humor in de film kon ik niet echt lachen, ik denk niet dat er één lach uit mijn mond gekomen is.

Maar het verhaal is wel meeslepend, het geheel is goed opgebouwd. Voor mij wordt de film wel volledig door Neve Campbell gedragen, Danny DeVito zie ik niet graag spelen, ik vind die steeds irritant, ook weer in deze film.

Ik vond het verhaal soms zelfs ontroerend! En dat heeft het voor mij gemaakt dat deze toch nog een redelijke score krijgt.

Niet meteen een film die ik nog snel eens ga opzetten, maar niet mis om eens te bekijken. De 5 euro die ik eraan gegeven heb, vind ik wel wat veel, 't is meer een film om eens op tv te bekijken.

avatar van Zero_Sunshine

Zero_Sunshine

Redelijke cliché komedie, maar ik vond 'em toch erg leuk om te bekijken.

Ik heb dikwijls toch mee moeten lachen met de grappen die soms misschien wel voorspelbaar waren, maar al bij al paste het allemaal.

En inderdaad, het einde vond ik ook zelfs ontroerend.

avatar van ILDIB

ILDIB

• 2090 stemmen

Campbell is prachtig, livingston speelt prima, maar verders is het karikaturale usa ellende. Hier en daar wat geinige dingen.

avatar van 606

Cambell is zeker prachtig, en de rest van de cast is goed.

Verhaal is leuk en grappig.

3 sterren