'Twas the Night (2001)

Komedie / Familie

geregisseerd door Nick Castle
met Josh Zuckerman, Brenda Grate en Bryan Cranston

De 14-jarige Danny en zijn onverantwoordelijke oom Nick krijgen het bijna voor elkaar om Kerstmis te verpesten. Ze besluiten namelijk om de nieuwe, ultramoderne slee van de Kerstman te gebruiken voor een joyride.

avatar van TimZor
Eigenlijk een best zwakke kerst kinderfilm. Ik hou altijd wel weer van de (standaard) familie kerstfilms maar dit is zeker een van de mindere die er tussen zit.

avatar van lars-pixar
Een grote puin hoop van begin tot eind, met een erg irritante cast die nog ingesproken wordt ook door een irritante cast.Verhaal simpel, voor een disney film erg zwak, misschien ook wel te veel want de laatste tijd komen er steeds meer van die Disney Channel Origineel Films. 1,0*