• 8.353.975 stemmen

Horror | 82 minuten

Genre: Horror

Geregisseerd door: Michael Feifer

Met onder meer: Cherish Lee, Brent Fidler en Benjamin Pitts

IMDb beoordeling: 2,5 (742)

Plot Grim Reaper

Nadat Rachel Wilson een autobotsing overleeft, waarbij zij eigenlijk had moeten sterven, wordt zij achterna gezeten door Magere Hein, die wil hebben waar hij recht op heeft. Angstig probeert Rachel haar verpleegsters ervan te overtuigen dat haar leven aan een zijden draadje hangt. Zij zit echter opgesloten op een ziekenhuisafdeling waar zij nog zes andere patiënten ontdekt, die de Dood hebben bedrogen.

avatar van fritsy

fritsy

Klinkt als, final destination

avatar van BlueSword

BlueSword

zeker maar klinkt wel vet, en die poster is ook gaaf.

hopelijk word het niet zo'n goedkope versie van final destination.

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

Het verhaal is rechtstreeks gekopieerd van Final Destination! Hollywood lijkt per dag stommer te worden.

avatar van mikey

mikey

Ja maak dan liever een remake van Joe's klassieker.

avatar van Doom

Doom

Poster ziet er wel redelijk uit, maar het verhaal is inderdaad rechtstreeks gekopieerd van Final Destination. Belachelijk. Er is zelfs geen enkele afwijking te constateren. Autobotsing, ziekenhuis, de dood. Lekker origineel.

Jantje666

Je moet pas oordelen als je een film gezien hebt maar ik ben bang dat dit geen beste horror gaat worden.

Beetje teeny horror maar wie weet zit ik er helemaal naast.

avatar van Justice4All

Justice4All

Op IMDB staat het op 2,3/10 sterren met 46 stemmen

avatar van Spartaan1986

Spartaan1986

• 1920 stemmen

Hij is ook al te pindakazen

Denk dat ik het maar niet doe als ik zo de reviews doorlees

avatar van Anjin

Anjin

Nou heb hem net gezien nee niet een film om voor de tweede keer te bekijken,

Te voorspellend en 82 min. te lang

avatar van Snitz129

Snitz129

Weer een zeer matige horror. Zelfs twee keer in slaap bij gevallen. Goed voor een krappe 2*.

avatar van mayco

mayco

Tja mijn advies...NIET KIJKEN

avatar van misty77

misty77

wat een SCHANDAAL van een film zeg.

ik heb gewoon een uur naar het slapende snuitje van mijn hond zitten kijken omdat dat veel interressanter was.

echt dit mag je nog niet eens een B film noemen.

en ik raad iedereen aan om hem niet te kijken.

tenzij je net zo'n knappe hond heb als mij,dan kan je tijdens het vervelen daarnaar kijken.

ik geef een nul.

avatar van Oscarwinnaar

Oscarwinnaar

Deze film was een echte tegenvaller.

Een op zich leuk verhaal werd slecht verfilmd.

Hoe je zo'n verhaal wel moet verfilmen laat Final Destination zien, maar Grim Reaper lijkt hier in de verste verte niet op.

Het acteerwerk was simpelweg amateuristisch.

Sorry, maar meer dan een 0,5 kan ik niet geven.

avatar van steefwijnen

steefwijnen

Waarschuwing: niet kijken, hele slechte film.

avatar van moviefreak#1

moviefreak#1

Het verhaal hierboven deed me al vermoeden dat ik hier geen geweldig script moest verwachten. Dat het echter zó erg was durfde ik in mijn stoutste dromen niet te vermoeden. Het Final Destination verhaal kan ik nog wel hebben maar wat er de laatste 20 minuten op me af kwam kan alleen worden beschreven als een plot dat moet zijn geschreven door Bonnie St. Claire na ongeveer 35 flessen wijn.

Het script is verschrikkelijk maar Cherish Lee is erger. Ik kan wel speculeren over de manier waarop zij deze rol heeft gekregen maar dat past misschien beter op pornometer.nl , wat in elk geval wel zeker is is dat ze de rol niet heeft gekregen door haar acteertalent.

Een 0,5* is hier nog aan de hoge kant.

avatar van kneuckeretto

kneuckeretto

moviefreak#1 schreef:

Hahaha, ik denk alleen dat Bonnie na 35 flessen wijn nog steeds een leukere en betere film had gemaakt!

avatar van Kaffeefiltjer

Kaffeefiltjer

moviefreak#1 schreef:

pornometer.nl , .

Graag.

Ik wil iedereen waarschuwen hoe slecht deze film is. Verhaal is heel slecht, special effects uit de jaren '50. Acteurs zijn waardeloos. Zonde van je 1,5 uur.

avatar van Phil1972

Phil1972

Een absolute ramp op alle gebied !!

Je zal er spijt van krijgen als je deze film kijkt.

Het probleem met deze film is een zeer low budget

avatar van aarnd

aarnd

zeer vage film ik vond hem tegen vallen had echt een horor verwacht in de trend van final destination maar is meer een vage thrilller

avatar van nacht

nacht

ik was van plan om hem binnekort te gaan kijken, maar als ik dit zo lees begin ik er geen zin meer in krijgen

avatar van Demoniac

Demoniac

Waardeloze film, slecht verhaal, slecht geacteerd, slechte score, slecht camerawerk. Kortom: troep. 1*

avatar van ketel

ketel

Alles wat het hierboven staat klopt! Het betreft hier een historische dramatische film.

avatar van Lui

Lui (crew films)

bah wat een waardeloze film is dit zeg, het ziet er allemaal zo slecht uit.. het bloed lijkt nergens op. de acteurs spelen slecht en ongeloofwaardig....

avatar van too-sweet

too-sweet

Ik kan er ook niets positiefs van maken. Dit is echt een slechte film.

Mocht je nog steeds twijfelen om hem te gaan kijken,niet doen. Het is echt zonde van je tijd.

0.5

avatar van HeatWave

HeatWave

Wat me eigenlijk helemaal zo tegenviel is dat het sfeertje constant hetzelfde is, er zit zo weinig afwisseling in deze film, en ook zo weinig opbouw.

avatar van knusse stoel

knusse stoel

Waarom maakt men zo'n film? Om een slechte naam als acteur/reggiseur te krijgen?

avatar van mansie3

mansie3