ad

Geregisseerd door: Jeffrey W. Byrd

Met onder meer: Anthony Anderson en Regina Hall

Releasedatum: 22 april 2005

Over King's Ransom

De echtgenote van een rijke, arrogante zakenman wil van hem scheiden en heel veel geld losweken. De man wil er alles aan doen om zijn fortuin niet te verliezen en bedenkt een plan waarin hij zichzelf ontvoert, met behulp van zijn niet zo slimme minnares en haar criminele broer.

avatar van savi_7

savi_7

is geen hoogvlieger maar er zitten genoeg leuke grappen in deze film niet verkeerd om eens tekijken

• 20893 berichten

Nog zo een vreselijk slechte film..............Maar ja we kunnen niet allemaal het zelfde waarderen...

avatar van royj

royj

Zeker niet de beste komedie die ik dit jaar heb gezien, maar wel een leuk tussendoortje. Er zitten een paar leuke grappen in en een aantal acteurs die je kent, maar waarvan ook alweer...........

avatar van savi_7

savi_7

die 4 was een foutje het moet een 2 zijn......

avatar van Relschopper

Relschopper

Anthony Anderson is een leuke acteur om naar te kijken, dat maakt wel weer wat goed. Deze film heeft weinig boeiends, een beetje het 'Friday after next' en 'The Wash' verhaal. Zonder denigrerend te zijn, de standaard 'black american' film dus. Het kijkt lekker weg, maar daar heb je het dan ook mee gehad.

2,5 *

jeroenh4l

gewoon een 5 leuk verhaal leuke grappen

avatar van Jozzy

Jozzy

Leuke film, heb geregeld hard moeten lachen.

avatar van whimp

whimp

Ik doe een 3*, dat betekent dus eigenlijk net een voldoende en dat is hij ook.

avatar van johanm3

johanm3

1,5* wat een slechte film. Ik kon in deze film amper glimlachen. Ik had wat leuke humor verwacht van Anthony Anderson.

avatar van Naatj

Naatj

nee ik kom er ook niet om lachen ..

te dom verhaal...

2 sterren

avatar van Jeroenbk

Jeroenbk

begint niet echt geweldig, maar de film wordt steeds beter. Grappig verhaal.

avatar van Daxo

Daxo

Veronica pakt groot uit met het promoten van deze film.. Al zijn de meeste reacties niet echt positief ga ik hem toch maar bekoekeloere vanavond.

avatar van gotti

gotti

Daxo schreef:

Veronica pakt groot uit met het promoten van deze film..

Dat doen ze bij de meeste films hoor. Maar vind het niet zo raar, als je de doelgroep van de zender bekijkt...

avatar van Niqk

Niqk

ik zou wilen dat ik me bedacht had en NIET deze film was gaan kijken.. maar bijvoorbeeld een appeltaart gaan bakken.. dan was mijn avond nog van nut geweest..

avatar van DeCol

DeCol

Slechte film!!! Ik irriteerde me constant aan de personages. Maar dat kwam misschien omdat ik ziek aan het worden was Ik vond het in ieder geval geen goeie film. 2*

hij was wel lachee..!

avatar van Anjin

Anjin

slap en irritant verhaal

avatar van Spetie

Spetie

King's Ransom valt in zijn geheel toch behoorlijk tegen. Anderson is in zijn bijrollen altijd erg grappig, maar in deze echte hoofdrol komt zijn altijd drukke gedrag hem niet ten goede en valt hij tegen. Daarnaast zijn de grappen vaak niet leuk genoeg en is het verhaal ook behoorlijk standaard, al is dat laatste bij een komedie niet altijd vervelend. De film was misschien met betere acteurs een stuk leuker geweest, al vond ik Jay Mohr als ontvoerder nog best leuk moet ik zeggen. Maar goed in zijn geheel dus teleurstellend en daarom ook niet voldoende!

avatar van Sjoerdow

Sjoerdow

Begin is kloten en vervelend.

Vervolg is leuker en grappiger, maar al met al net geen voldoende vanwege de irritante typetjes.

avatar van MovieHolic

MovieHolic

Saaie flauwe irritante film die me niet kon boeien...

avatar van DonOswaldo

DonOswaldo

• 1915 stemmen

Het blijft romcom, maar wat kijkt het lekker weg

Paar aardige grappen, en cast gaat er ook mee door.

avatar van maerk

maerk

Redelijk waardeloos.

Om een of andere kromme reden dacht ik dat ik me hiermee wel kon vermaken. Maar hierin is King's Ransom zeker niet geslaagd. Een saaie komedie met aan het einde het tenenkrommende verontschuldigen en de onvermijdelijke moralen. Anthony Anderson doet het nog heel aardig, ik mag hem wel als acteur. De rest is gewoon slecht. Een typetje mocht ik trouwens wel. De stotterende ontvoerder was wel komisch. Voor de rest kut met peren. Voor een paar grappige momenten toch 1,5*, nog maar net.

1,5*.

avatar van skipy05

skipy05

Redelijk flauwe film. Op geen enkel moment grappig. Ik vond ook niet echt goed geacteerd.

avatar van N_SANE

N_SANE

Wat een slappe hap, acteren van een zwak niveau en amper moeten lachen. Het voelde allemaal nogal geforceerd aan. En als je dan ook nog eens met dergelijke bekende citaten komt (alsof je het zelf hebt bedacht): "I love it when a plan comes together", dan heb je helemaal afgedaan bij mij.

Het is dat Anthony Anderson erin speelt en dat is dan wel weer altijd een grappig persoon. Helaas niet in een hoofdrol, maar zeker in een bijrol. En de twee dames (één van ze heette Drake van haar achternaam in de film) met grijze ogen, waren mooi om naar te kijken.

Voor de paar hele kleine momentjes die wel te pruimen waren én dat ik de film heb kunnen afkijken: