The Misfit Brigade (1987)

Alternatieve titel: Wheels of Terror

Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk / Joegoslavië
Oorlog

geregisseerd door Gordon Hessler
met Bruce Davison, David Patrick Kelly en D.W. Moffett

Een aantal Duitse soldaten van een tank worden gevangen gezet omdat ze niet netjes gekleed zijn en er vies uit zien. Hierdoor moeten ze de gevangenis in. In de gevangenis krijgen ze te horen om aan een missie mee te doen om hun vrijheid weer terug te krijgen. Ze moeten een trein achter de Russische linies opblazen.

Doet mij een beetje denken aan ''The dirty dozen''
3.5

LeMans schreef:
Boeken zijn beter maar dat is meestal
Waarom zijn de boeken van Sven Hassel niet veel meer en beter gefilmd
Boeken zijn meer anti oorlog
Goede vraag, zijn een aantal zeer zeker de moeite voor een goede verfilming.

avatar van Brix
Vandaag te zien op TV > ONS >21:00 uur

En gezien. En ik heb me prima vermaakt. Op IMDb geef ik 'm een 8. Met 2 bekende acteurs voor mij. De kleine en de grote. En ook beide in Miami Vice. Kelly en Sanders. Zal ik ze daar van kennen?