Kevin & Perry Go Large (2000)

Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door Ed Bye
met Harry Enfield, Kathy Burke en Rhys Ifans

Kevin & Perry, bekend van de Engelse TV, maken de overstap naar het grote doek. Kevin is maagd, en wil zijn maagdelijkheid zo snel mogelijk verliezen. De film volgt hem en zijn vriend Perry in hun pogingen om dit voor elkaar te krijgen. Ze reizen af naar Ibiza om daar hun doel te bereiken.

avatar van Betamax
Ik vond hem helemaal goed.
Gewoon super leuk.

Briljante film,

Lekker flauwe grappen en de personages zijn mijn Helden.

avatar van Kelsey16
als het alleen om de muziek ging kreeg deze film een 5, maar behalve de muziek is er ook echt geen seconde leuk

Te flauw, verhaal té voorspelbaar en absoluut geen inhoud

Als je melig of enorm zat bent is het wel grappig om hem te kijken. Anders niet. Alleen als je écht niks anders te doen hebt..

horrorfriek
toen hem voor de 1ste keer zag vond ik hem heel leuke film.een aanrader

Ik vond hem echt leuk, maar of je deze film leuk vind hangt heeeeeel erg af van de bui waarin je verkeerd. Je moet melig zijn.

Een der beste comedys ooit gemaakt! 5/5

avatar van SnakeDoc
Beetje te vaak gezien. De eerste keer is ie redelijk!

Daarna wordt ie flauwer en flauwer.

Met * * * ben ik nog mild!

lache

FilmJawel schreef:
Een der beste comedys ooit gemaakt! 5/5

Wat hij zegt. Heerlijke humor en lekker flauw gespeeld. Een aanrader voor alle komedie-liefhebbers!

avatar van TheVoice
Shampoo schreef:
Tsja, dit is gewoon te dom, maar net als bijvoorbeeld 'night at the roxbury's' kan ik hier wel om lachen.

Ja, Night at the Roxbury's, maar dat is gewoon een feelgoodmovie maar dan zonder de goedkope kotsgrappen.

Nog even om te zeiken over Kevin & Perry: Het feit dat een van de puberjongens moet worden gespeeld door een (lelijk) wijf, snap ik ook niet helemaal. Of was dat grappig bedoeld? Nou dan is die grap in ieder geval niet aangekomen.

'Could you pass me the salt, please?'
- 'I'm not you're slave!'

Briljante film, ooit voor de grap eens gekocht voor 2,5 euro toen de lokale videotheek failliet ging. Daarna écht vaak bekeken met z'n allen.

Prima muziek, fantastische humor, en ik vind het nog altijd briljant hoe Perry door een vrouw gespeeld is.

Ik kende hem al vanaf het moment dat hij uitkwam, en kwam hem gister tijdens een opruiming tegen, maar wederom me kapot gelachen om bepaalde momenten ! heerlijke flauwe humer, en de muziek die er dan af en toe eronder zit geeft het ook nog iets extra's, geen topfilm, maar zeker vermakelijk !! 3,5 ster van mijn kant !

Ik heb deze al een heel aantal keren gezien en blijft een van mijn favoriete comedy's!

avatar van Broek
Te slap voor woorden
Als je 0 sterren kon geven had ik dat nu gedaan
Belachelijk slechte film
En tevens een belediging ten opzichte van Britse humor

avatar van lars-pixar
‘In een woord een puber film’

De film is net niet aan amateuristies maar ook niet provisioneel. De 2 Britse acteurs acteren erg goed maar de film is in een woord gewoon smerig en de humor is wel aan wezig maar niet om te lachen. Totaal is deze film waardeloos en misschien leuk om een keer te zien want ik ga deze echt niet meer bekijken het beste was nog de muziek.

avatar van lars-pixar
Broek schreef:

En tevens een belediging ten opzichte van Britse humor

Mee eens want Britse humor vindt ik nog het beste waarom weet ik niet maar het bevalt me wel en dan zie je deze film en dan stelt dat niks voor.

avatar van Bijdevaate11
Dit is geen hele goede film, maar hier kan je me voor wakker maken... te grappig!!

avatar van DVD-T
All i want to do is do it

Blijft een erg leuke film deze filmversie van de leuke serie. De film staat bol van hilarische momenten. Bij vlagen kan ik hier best om lachen. De man die de show steelt is natuurlijk Rhys Ifans als DJ Eye Ball Paul. Verder krijg je hier toch een heerlijk vakantie gevoel bij tijdens het kijken.

avatar van the new guy
Leuk filmpje! Gelukkig zijn de makers niet in de valkuilen getrapt. Zoals het moeten halen van 91 minuten bijvoorbeeld. Ze hebben denk ik precies door gehad hoe lang de veelal zichzelf herhalende grappen leuk blijven. Ik kwam zelf tot 73 min, dus 9 minuten aftiteling. Dat was inderdaad precies de tijd dat de film interessant bleef. Prima dus!

avatar van russo
erg slechte film, door de muziek en de herkenbare sfeer van een feest vakantie in spanje toch nog 3 sterren

avatar van brabusRUS
Wat een ongelooflijk gare film is dit! Ik heb er geen worden voor. Heb nu ongeveer een uur gezien, maar heb het nu echt gezien. Er is gewoon geen humor. Harry Enfield probeert zo grappig te zijn, maar faalt mega hard.

Eén van de gaarste films die ik ooit heb gezien. Geen één leuke personage die maar ook iets positiefs aan de film kan toevoegen. Misschien leuk voor de 14-jarige pubertjes, maar niet voor mij. Vreselijk!

avatar van Rooms
Verstand op nul en gaan! Een film zonder enkel intellectueel gedrag. Samen met een blowtje of een drankje is dit een idiaale vrijdagavond-vuller.

avatar van Phantasm
Vrij flauwe film met hier en daar een aardige grap, daarmee is het wel gezegd.

avatar van Daenelia
Ontzettend goede typering van pubers. Kevin schijnt gebaseerd te zijn op Alfie en Lilly Allen... als pubers. Alfie Allen uit Got...? Weet je wel...? Kevin en Perry komen oorspronkelijk uit Enfield's sketch shows.

Anyway, Kathy Burke is een fantastische actrice die heel treffend het meelopende vriendje speelt van Enfield's Kevin. Heel herkenbaar. Fantastiche film voor ouders met pubers.

Favorite scene is nog steeds dat ze door zee banjeren, allebei met hun koptelefoontje op met harde muziek, en dan luidkeels bespreken wat ze zien en willen, overduidelijk te horen door alle strandbezoekers. Ah, leuk.