The Inbetweeners Movie (2011)

Alternatieve titel: The Inbetweeners

Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door Ben Palmer
met Simon Bird, James Buckley en Blake Harrison

Will, Neil, Simon en Jay zijn vier onrustige en onaantrekkelijke achttienjarige jongens uit het zuiden van Engeland. Als hun school is afgerond en een van de jongens wordt gedumpt door zijn vriendinnetje, besluiten de jongemannen op vakantie te gaan naar Kreta. Het zal een zoektocht naar zon, zee, drank, vrouwen en seks worden. De zoektocht loopt echter niet van een leien dakje...

avatar van Miszmi
Daenelia schreef:
Miszmi, neeee! Als je deel één niets vond, dan vind je deel twee 2x niets. Doe maar niet. Niet iedereen vind hetzelfde leuk.

Misschien is Dad's Army iets voor je Klassieke britse humor, met één van de acteurs van de Inbetweeners.

Ik heb me er eerlijk gezegd ook nog niet toe kunnen zetten om hem te gaan kijken. Deel 1 vond ik met name erg vervelend door de poep en kots fragmenten, ben daar absoluut geen fan van en het was in deze film net iets te veel van het goede wat dat betreft. Die film waar jij het over hebt kan ik niet vinden, alleen een film uit 1971, maar toen was de acteur waar jij hebt over hebt nog niet eens geboren . Ook 1 uit 2016, maar neem aan dat je ook niet niet bedoelt.

Edit: Die laatste bedoel je dus wel . Duurt nog even voor die uitkomt.

Dick2008
Ik had al mijn bedenkingen bij deze film. Een tienerkomedie (waarvan er al honderden zijn). Verwacht inderdaad geen Engelse variant van American Pie ofzo want dat is het helemaal niet. Erg geforceerde grapjes en ik had het eigenlijk al heel snel bekeken, zo moeizaam ook. Het hoogtepunt zou dan met dat jongetje bij het zwembad moeten zijn... er kon met moeite een lachje van af. 2.0

avatar van Daenelia
Nee joh. Het hoogtepunt is 'I lost my glasses!' Dát is de humor waarbij ik van de bank zak van het lachen.

Zeer vermakelijk filmpje. Vanwege het leuke einde nog net 3,5 sterren i.p.v. 3 die ik van plan was te geven.
Humor en soundtrack was leuk/vermakelijk, maar is niet van de bovenste plank.

Geinig filmpje waar je zeker niet te veel van moet verwachten. De film zit bomvol poep- en plasgrappen en meer dan dat is het niet.
Vernieuwend is het nergens, maar door de hoge grapdichtheid blijft het enorm vermakelijk.

Qua acteerprestaties ging het allemaal wel prima. De 4 jongens spelen ongeveer even goed en zijn prima op elkaar ingespeeld.
Soundtrack past perfect bij de film.

Best oké.

De serie heb ik nooit gezien, maar dat maakt eigenlijk niet zo heel veel uit. De personages zijn dik aangezet en zelfs de korte introductie aan het begin is amper nodig. Elk personage heeft zijn rolletje binnen de film te vervullen, veel verwarring is er verder niet. Daarbij staat het verhaal ook bijna volledig op zichzelf, enkel een oude romance wordt overgenomen uit de serie.

Dit type vakantie lijkt mij een complete nachtmerrie, best oké dan dat het ook zo uitdraait voor de vier inbetweeners. Allemaal lekker hip en wild, maar de realiteit is vaak toch een stuk minder slick. De humor is redelijk crude, maar ook dat lijkt meer deel uit te maken van de clichés die bepaalde personages voorstellen dan dat het echt daarop mikt.

Het Britse karakter en vier lollige acteurs is wat deze film z'n flair geeft. Het is een redelijk eenvoudige comedy met wat hit/miss jokes en een bekend verhaaltje, maar uiteindelijk zit er net genoeg charme in om het een hele speelduur te rekken. Het is zeker geen extreem memorabele film, maar voor een keertje best te doen.