Warriors of Virtue (1997)

Verenigde Staten / China
Actie / Fantasy

geregisseerd door Ronny Yu
met Angus MacFadyen, Mario Yedidia en Marley Shelton

Als Ryan zich wil bewijzen tegenover de stoerste jongens van zijn klas, valt hij in een kolkende rivier en belandt hij in Tao, een paradijselijke wereld die beschermd wordt door de Warriors of Virtue, krijgers met bovennatuurlijke krachten. De krijgers putten hun krachten uit de magische levensbronnen. Maar als de slechte krijgsheer Komodo de bronnen van hun kostbare energie berooft, lijkt de toekomst van Tao en de Warriors op de helling te staan.

avatar van You_bastard
Powerrangers meet kangeroos

avatar van Jazzthieve
Vechtende kangeroos die praten, joepie.
Iemand anders die die poster ook supergrappig vind, een groot wit gat op de plaats waar de mond moet zijn

avatar van dutchtuga
Jeetje wat slecht. Het begon nog aardig in de 'echte' wereld maar eenmaal in de fantasiewereld......
Ik had het gevoel naar een gemiddeld Power Rangers aflevering te kijken. De gevechten leken identiek en de beelden waren uberlelijk. Verschrikkelijke slow motions, belachelijke humor, kortom: ERG kinderachtig dit.

Grappige film:D

avatar van kaholiic
Jeugdsentiment.

Zo'n 30 keer gezien. Weet dat die slecht is, maar wat een nostalgie!
Niet alleen die kangaroe's zijn uber geinig, maar het verhaal opzich is natuurlijk belachelijk. Humor was niet al te goed, maar heb er zo van genoten. Kan niet lager dan 3* geven.

Ninja-Kangeroe's FTW!