Redline (2007)

Actie

geregisseerd door Andy Cheng
met Angus Macfadyen, Eddie Griffin en Tim Matheson

Jason (Jesse Johnson) zit in de problemen en moet een race winnen om zijn schulden af te lossen. Bij overlijden tijdens de race worden zijn schulden overgedragen aan zijn broer Carl (Nathan Phillips). Carl voegt zich in de racewereld en zet alles op alles om deze af te kunnen lossen.

avatar van apocalypse88
De eerste 5 minuten waren hoopvol daarna was t bagger, De auto's en Nadia waren wel mooi om te zien. Met deze twee ingredienten kan t voor mij al bijna niet meer stuk.... toch hebben ze t voor elkaar gekregen .... hulde

zelden ben ik zo teleurgesteld in een film. De auto's waren het enige lichtpuntje van de film

Vond het een matige film... Inderdaad een 13 uit dozijn verhaal.

avatar van brabusRUS
Hele mooie Nadia Bjorlin en vette auto's. Voor de rest heeft de film niks!
Zoals vele autoliefhebbers verwachte ik hier veel van.

avatar van jarno1975
Slap verhaal en acteerwerk.
1* voor de vette wagens en 1* voor de lekkere vrouwen = **

film is te triest. Slecht verhaal, slecht geacteerd en slechte effecten. paar leuke auto's en mooie vrouwen en denken dat het een goede film is dat werkt bij mij niet. Nou ja vooruit die mooie vrouwen dan voor een gedeelte. Ik kom echter niet verder dan een halve ster.

avatar van SubzeroX
het is om de moeite auto's te doen
lekkere wegkijker, met mooie vrouwen en 'n heel klein beetje spanning

avatar van crowdsurfer
flauwe film in trent van the fast and the furious

waardeloze film vond k, met¨pijn en moeite afgekeken. enig pluspuntje waren de mooie auto´s

avatar van DonOswaldo
iemand die weet waar deze verkrijgbaar is?

Waar The Fast And The Furious om straatracen gaat, met R34 GTR, Supra, Impreza e.d. is deze film om supercars heen gebouwd. Enzo, Murcielago, Saleen S7, Ford GT etc. Een beetje 'rijkelui's' versie. Voor auto liefhebbers only.

Aardige film om een keer gezien te hebben.

avatar van zxstyle
Niet om aan te gluren, wat een bagger.
Het verhaal heeft geen enkel element waarmee je als kijker wordt uitgedaagd.
De personage's zijn niet sympathiek genoeg om mee te leven.
Het acteerwerk is ook nonchalant en slecht.
Dure auto's zijn mooi, maar ga er dan ook mee om alsof het kostbare auto's zijn.
Hier worden ze gebruikt als oud vuil waar je toevallig nog hard mee kunt rijden en zo inwisselbaar is voor een andere auto.
Misschien aardig voor puberende jongens die in de ban zijn van auto's, maar meer ook niet.

Ik begrijp niet dat het gemiddelde nog boven de 2,5 sterren kan zijn?