Half Moon Street (1986)

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Thriller / Drama

geregisseerd door Bob Swaim
met Sigourney Weaver, Michael Caine en Haluk Bilginer

Lauren Slaughter (Sigourney Weaver) werkt bij een Arabisch instituut in Londen. Ze vindt haar baan maar saai en besluit te gaan werken bij Jasmine's Escort Service waar ze meer controle kan hebben over geld en mannen. Een van haar klanten is de politicus Lord Bulbeck (Michael Caine) die een vredesakkoord wil sluiten tussen Arabieren en Israëliërs. Hij wordt verliefd op Lauren, met alle gevolgen van dien.