Fifty Pills (2006)

Alternatieve titel: 50 Pills

Komedie / Drama

geregisseerd door Theo Avgerinos
met Lou Taylor Pucci, Kristen Bell en John Hensley

Na het verliezen van zijn studiebeurs kan Darren Giles (Lou Taylor Pucci) de moed niet meer opbrengen om het meisje van zijn dromen uit te vragen. Hij kan het zich zelfs niet veroorloven om nog een semester college te blijven volgen tenzij hij erin slaagt om 50 ecstasy-pillen te verkopen, die hem als excuus voor een hectisch verlopen dag cadeau gedaan zijn door zijn kamergenoot Coleman (John Hensley). Terwijl hij de pillen probeert af te zetten aan o.m. een succesvolle aandelen-handelaar, een gewiekste sado-masochistische kenau genaamd Petunia (Monica Keena), familie, vrienden, kennissen, collega studenten en de klanten van zijn blijkbaar in drugs dealende kamergenoot, zal hij ook nog een verhandeling over Dante's 'Inferno' moeten schrijven, zijn ouders proberen te overleggen dat hij geen homo is, de mysterieuze 'Soulman' (Ron Yuan) uit de weg moeten blijven, en uiteindelijk zijn vriendin Grace (Kristen Bell) overtuigen dat hij geen gore drugs-dealer is...

BlueSword
nou volgens mij heb je de hele film zowat al gezien, vond de trailer niet zo super, wel geinig idee met xtc.

avatar van Carlos Olivera
Dit is best een goede film met leuke humor en een voor mij onbekende hoofdrol speler (Lou Taylor Pucci) die nogal wat potentie heeft, hij speelde zijn rol met veel overtuiging.

De figuren die hij ontmoet gaandeweg de film zijn soms gewoon leuk, soms bizar.. En het is niet Soulman maar Seoulman

3.5, en een aanrader.