Skipped Parts (2000)

Komedie / Drama

geregisseerd door Tamra Davis
met Jennifer Jason Leigh, Bug Hall en Mischa Barton

1963. De 14-jarige Sam Callahan en zijn impulsieve en rebelse moeder Lydia (Jennifer Jason Leigh) zijn door haar rijke vader verbannen naar het kleine stadje Grovont in Wyoming. De 28-jarige Lydia is eerder een zus dan een moeder voor Sam en is meer bezig met plezier maken dan met de opvoeding van haar zoon. Sam is erg wijs voor zijn leefdtijd en heeft vaak seksueel getinte dagdromen over zijn fantasiemeisje (Drew Barrymore). Hij heeft weinig interesse voor zijn klasgenoten totdat hij zijn oog laat vallen op de mooie Maurey Pierce (Mischa Barton).

Erg saaie, voorspelbare kinderachtige film

avatar van pjutter
inderdaad een kinderachtige film,
terwijl het wel een serieus onderwerp behandeld.
Drew Barrymore speelt hooguit 5 minuten in de film dus om die zo groot op de hoes te zetten is ook een beetje zielig.
gewoon een domme film

avatar van matthijs_013
Beste komedie die ik ooit gezien heb: Erg grappig en een goed verhaal ook

*4,5

Ik vind het een heel goede film, misschien net iets te humoristisch voor zo een serieus onderwerp maar zo is de film waarschijnlijk ook bedoeld.

*4,5

avatar van Hilarious
Ik vond het een zeer mooie film. Bug Hall, Mischa Barton en Jennifer Jason Leighh acteerden heel goed. Het verhaal is goed uitgewerkt en de humor dat ze in dit verhaal gestopt hebben werkte heel goed. Het is eens wat anders dan altijd de drama kant van de film te verdikken. Het is goed dat ze tonen dat 2 kinderen van 15 toch een kind kunnen houden en dat ze niet moeten luisteren naar al die mensen met vooroordelen. Ze hebben het mooi gebracht. Ik heb mij uitstekend vermaakt. 3,5*

Geweldige film. Heerlijk dat het geen geitenfilm is waar het woord sex niet genoemd mag worden. Lekker los allemaal en leuke acteurs.

avatar van Phantasm
Redelijke komedie, leuk om een keertje gezien te hebben.