Beerfest (2006)

Verenigde Staten / Australië

geregisseerd door Jay Chandrasekhar
met Jay Chandrasekhar, Kevin Heffernan en Steve Lemme

Twee Amerikaanse broers van Duitse komaf reizen naar Duitsland om hun grootvader te begraven. Ze maken er tevens het jaarlijkse bierfestijn, het 'Oktoberfest' in München, mee. De twee stuiten vervolgens op een eeuwenoud geheim gebruik dat het best valt te omschrijven als een 'vechtsport' onder de bierspelletjes.

avatar van schumacher
Nog goed om eens gezien te hebbe.

avatar van Querelle
Uitbundige platte komedie met veel ranzige grappen. Ik kon er wel om lachen. Die pingpong gast was erg grappig en die scènes met die kikker... Tsja. Bad taste is af en toe hard nodig!

avatar van mikey
rensiemetal schreef:
zonet in mijn eentje gekeken zonder bier...
nu moet ik em nog is zien met een stuk of 4 vrienden en 2 kratten bier

En? Overleefd?

avatar van jippie2010
Plat en ontzettend flauw.
Een paar aardige scenes, maar dat was het dan ook.
*2.0