With Honors (1994)

Komedie / Drama

geregisseerd door Alek Keshishian
met Joe Pesci, Brendan Faser en Moira Kelly

Monty is een cynische, conservatieve Harvard student. Op een dag laat hij per ongeluk zijn enige exemplaar van zijn honderd pagina's tellende thesis vallen. Simon, een nietsnut die onder de bibliotheek woont, krijgt het werk te pakken. Monty die zijn thesis wanhopig terug wil, vraagt aan Simon om het terug te geven. Deze laatste ziet een gouden kans voor hem liggen en maakt een afspraak met Monty. Hij zal telkens één pagina van de thesis teruggeven voor elk plezier dat Monty voor hem doet. Met tegenzin gaat Monty akkoord en leert noodgedwongen een heleboel lessen over het leven en over hemzelf.

avatar van narva77
Mijn eerste toevoeging, ben er erg trots op
Gewoon een leuke film over studenten, maar helaas kan ik hem nergens kopen.

Toeval bestaat: Hij komt dinsdag op TV! Mijn zoektocht is voorbij

avatar van narva77
Deze film heeft ook een van de beste beginnummers ooit; 'She sells sanctuary' van The Cult!

kArIzMa_TuRk
wel leuke film met goeie acteurs. leuk voor 1 of 2 keer... 3*

Matige film over een student die een deal met een zwerver maakt om zo zijn opstel terug te krijgen. Het begint allemaal prima, maar de vriendschap die ontstaat is nogal voorspelbaar en tegen het einde wordt het zelfs sentimenteel. Joe Pesci is niet alleen goed gecast, maar zet ook een fijne rol neer als de zwerver. Vervelend wordt het niet, maar 3.0 sterren is net te veel.