• 10.579 nieuwsartikelen

Met onder meer: Richard Gere, Claire Danes en Avril Lavigne

Gesproken taal: Engels

Releasedatum: 17 januari 2008

Plot The Flock

"Evil has many faces. He has seen them all."

De gewelddadige FBI-agent Erroll krijgt een protegé, Allison, die hij de kneepjes van het vak moet bijbrengen. Ondertussen is hij op zoek naar een vermist meisje dat een essentieel puzzelstuk is in de zaak van een gestoorde verkrachter en moordenaar.

logo tmdbimagelogo tmdbimage

Glenn Custis

Harriet's Mother

avatar van missl

missl

Rommelig opsoringsdrama. Kreeg me niet mee en de acteurs lijken op de automatische piloot te spelen.

avatar van jippie2010

jippie2010

Ik vond dit echt een lekkere film. Zit lekker in elkaar, meeslepend verhaal en op het puntje van mijn stoel. Een dikke voldoende van mijn kant, maar een half punt aftrek voor de stereotyperende karakters. *3.5

Tarkus

Tarkus schreef:

Goede film met een goed verhaal.

Maar het is niet bijster goed gebracht, te veel flash-backs die het hele verhaal alleen maar storen en niet echt duidelijkheid brengen.

Ook Richard Gere is niet echt op zijn plaats hier, Claire Danes is dat dan weer wel.

Leuk gastrolletje voor Avril Lavigne, maar de fans zullen wellicht teleurgesteld zijn, want het is ook niet echt de moiete dat ze erin optreed dat je de DVD er voor zou kopen.

En de tekst op de hoes vermeld 'Se7en' meets '8 mm', en dat is wel zeer fel overdreven.

Gewoon een goede misdaadfilm, meer is dit niet.

Tweede maal dat ik de film heb bekeken, en is me heel wat beter bevallen dan de eerste maal.

Prima Richard Gere, dus niet zo slecht als ik eerder had beweerd.

Claire Danes is zoals eerder gezegd uitstekend.

Puike film dus en mijn score verhoogd !!

avatar van IH88

IH88

“He didn't kill me. He killed who I was.”

Matig. The Flock is onsamenhangend, rommelig en de regie van Lau is amateuristisch en barslecht. De schokkende camerabeelden en 'flashes' zijn verschrikkelijk. Richard Gere doet het wel goed, en door zijn ongepaste en agressieve gedrag zitten er ook wel grappige scènes in de film. Maar Danes en de andere acteurs zijn erg matig. Voor een thriller zit er ook wel heel weinig spanning in de film, en het is eerder komisch. En dat is volgens mij niet de bedoeling.

avatar van stratmans

stratmans

Het verhaal is niet slecht, alleen over zieke zielen, de film is wel slecht gemaakt, vervelende manier van filmen, cameramannen die camera niet goed kunnen vasthouden