Darling (2007)

1 stem

Zweden

geregisseerd door Johan Kling
met Michelle Meadows en Michael Segerström

Eva is jong, mooi en simpel ingesteld. Ze werkt in een boetiek en besteedt al haar geld aan mode. Haar vrienden zijn oppervlakkig en alles draait om uitgaan, luxe en roddels. Bernard is 60, of 61 wat hij zegt als hij nerveus is. Hij is gescheiden, heeft zijn volwassen dochter al lang niet gezien en zijn leven is een puinhoop. Normaal zou Eva alleen met hem praten als schoenenpoetser of parkeerhulp, maar hoogmoed komt voor de val. Haar leven gaat plotseling bergafwaarts en zo ontmoet ze Bernard, als collega achter de grill bij McDonald's.