• 8.348.868 stemmen

Geregisseerd door: Frank Longo

Met onder meer: James Roday en Eugene Levy

Releasedatum: 7 mei 2002

Plot Repli-Kate

"Every guy on campus wants a copy of Kate."

Sukkelige student Max ontmoet de volmaakte vrouw: Kate. Ze is oogverblindend, sexy en slim. Die kan ie dus wel op zijn buik schrijven! Dan kloont hij haar per ongeluk tijdens één van zijn experimenten. Ineens heeft hij een vrouw om van te watertanden en hij kan haar alles leren! Samen met zijn vriend Henry maakt hij van haar zijn droomvriendin.

imageimage

avatar van daxclusive

daxclusive

• 2029 stemmen

Geinige film, voor weinig gekocht (meen ergens in de 5 voor bakken, lang geleden)

Voor zo'n filmpje die €1.79 heeft gekost is deze prima voor een avondje vermaak.

avatar van melvddonk

melvddonk

Deze film heb ik al zo'n 20 keer bekeken, maar ik kwam erachter dat ik nog geen stem geplaatst had. Het is een van de favoriete films van mijn vriend, dus af en toe gaat ie hier weer de dvdspeler in en moet ik hem verplicht weer mee kijken. Een hele grote straf is het niet, want de film is lekker droog en ook al ken ik alle grappen al, ik betrap mezelf toch steeds nog op een glimlach.

Bijzonder is het verder niet en het hele kloon-gedeelte duurde me af en toe iets te lang, maar als Kate eenmaal gekloond is, wordt het af en toe toch wel erg grappig. Landry is een erg mooie verschijning en ook het acteerwerk is prima in orde.

avatar van IceTigerGhost

IceTigerGhost

Haha, trok eigenlijk nergens op. Maar tegen alle verwachtingen in best vermakelijk.

avatar van Waackx

Waackx

Verrassende leuke komedie.

Ondanks de meeste situaties vrij voorspelbaar zijn, zijn de grappen echt stukken leuker dan ik had verwacht.

Bovendien speelt Ali Landry een sterke rol als Repli-Kate.

avatar van hatebreeder

hatebreeder

Redelijk leuke komedie, vrij sterke momenten afgewisseld met iets mindere. film word uiteindelijk klein beetje langdradig. acteerwerk voldoende.

3 sterren

avatar van basssss

basssss

Natuurlijk is het geen hoogvlieger en moet je er voor in de stemming zijn maar ik heb smakelijk gelachen toen ik de film voor de eerste keer zag. Ali Laundry speelt geweldig in deze film! Wat een lekker ding! Ik vond hem zeker niet slecht!

scorsese

Aardige film waarin een wetenschapper per ongeluk een mooie vrouw kloont. Een leuke komedie met leuk uitgewerkte komische situaties. De humor is vaak plat en wat dom, maar vermakelijk is het wel. Ali Landry heeft zichtbaar plezier met haar dubbelrol en het eindshot met Eugene Levy is hilarisch.

avatar van arno74

arno74

Positief verrast door deze bijzonder vermakelijke film welke in de verte wat wegheeft van Weird Science (1985). Het tempo is lekker vlot en de man-vrouwclichés die de film met humor benut worden heel raak neergezet. Het is natuurlijk geen hoogstaand kunstwerk, ik denk ook dat niemand dat van deze film verwacht, maar de score op MM doet de film geen recht. Leuk popcornvermaak en bovengemiddeld goed in het genre van verstand op nul-komedies, een genre waar men vaak niet verder komt dan scheldwoorden en poep en piesgrappen waar pubers van moeten giechelen, een niveau dat deze film grotendeels weet te vermijden. Erg vermakelijk, een fijne wegkijker, en een hele ruime 3* wat mij betreft.

avatar van Lebarron

Lebarron

Repli-Kate gaat over Max(James Roday). Hij werkt voor professor Jonas aan een kloningsexperiment. Hij is echter nogal onsuccesvol bij de vrouwen. Op een dag ontmoet hij de journaliste Kate (Ali Landry) en zij is de vrouw van zijn dromen. Door een ongeluk kloont hij haar. Ze moet alleen nog alles leren en daarom bedenken hij en zijn roommate Henry om van haar de 'perfecte' vriendin te maken door enkel dingen te leren die mannen belangrijk vinden. Maar of dat in de praktijk wel allemaal zo geslaagd is?

Repli-Kate is een echte mannenkomedie. Mooie vrouw in de hoofdrol en veel platte humor. Het is allemaal niet hoogstaand qua niveau maar ook niet zo banaal als de meeste mannenkomedies en daarom ook voor vrouwen best leuk. De film werd vaak vertoond op menig militaire basis en marineschepen.

avatar van stratmans

stratmans

Grappige film, soms wat irritant

avatar van basssss

basssss

Ik heb deze film na hele tijd nog een keer gekeken en vond hem bijzonder grappig. Hij is leuker geworden, half puntje erbij...