Warlock III: The End of Innocence (1999)

Actie / Horror

geregisseerd door Eric Freiser
met Bruce Payne, Ashley Laurence en Paul Francis

Meer dan 300 jaar geleden redde Katherine Miller, een heks uit Engeland, haar ontvoerde dochter uit de klauwen van een demonische geest. Hij wilde haar bloed gebruiken om een eeuwige bruid te maken voor de Duivel. Nu is de geest terug en hij doet een nieuwe poging met Kris Miller, de gereïncarneerde ziel van de dochter van Katherine. De geest moet haar ziel zien te krijgen; hij kan ze niet stelen, ze moet haar ziel vrijwillig afstaan.

avatar van spidey2003
Redelijke film, maar Julian Sands is de enige, die de Warlock overtuigend kan spelen.

avatar van mikey
goedkope clichehorror over groep tieners in heel eng huis en ze worden gemarteld of vermoord door ene warlock III. de effecten zijn afschuwelijk en er is geen spanning.1

In het genre van witchboard, is deze niet minder.
Goede horror, en spannende opbouw.

avatar van erik1677
Hmmmmmmmmmm tja Warlock zonder julian sands Ias een beetje als Iron maiden zonder bruce dickinson

avatar van Vascago
erik1677 schreef:

Idd. Of Skaldgrim zonder Erik Nijkamp

avatar van Vascago
Meer sfeer dan ik verwacht had, maar totaal geen spanning en slechts 1 redelijke moord. Bruce Payne is absoluut geen Julian Sands en de rest van de cast is ook behoorlijk bagger. Alleen Ashley Laurence is leuk en dat ligt niet aan haar acteerwerk
De soundtrack is wel aardig passend.

avatar van PEN15
Godsamme wat heb ik me hieraan zitten ergeren, niet normaal meer. Ik kon het bloed van deze manheks wel drinken. Waar waren ze in vredesnaam mee bezig, dachten ze echt dat ze wel eventjes een Warlockfilm konden maken? Want het is een uiterst zwak scenario, oninterssante karakters, telkens de ganse speelduur maar dezelfde saaie kamers, schijtmuziek die thuishoort in een hipsterhostel, gepraat en gepraat en gepraat terwijl er geen mallemoer gebeurt, Bruce Payne die zich verbeeldt dat hij tien Oscars op zijn schoorsteenmantel heeft staan, "Kirsty" die zwaar teleurstelt. Warlock III: the End is juist. Einde van de hele franchise wegens prutverhaal en wanvertoning. Niet meer dan één ster en dat is omdat dit een vreselijke kwelling is om aan te zien.