Kingdom Come (2001)

geregisseerd door Doug McHenry
met LL Cool J, Jada Pinkett Smith en Vivica A. Fox

Wanneer haar man plotseling dood over de tafel valt, roept Raynelle Slocumb (Whoopi Goldberg) de hele familie bijeen om hun laatste eer aan hem te bewijzen en de begrafenis voor te bereiden. De familiale spanningen lopen even hoog op als de zinderende hitte in het stadje, wanneer alle 'gestoorde' broers samenkomen onder een dak.

Komedie-drama zou beter staan bij deze film, aangezien hij meer serieuze momenten heeft dan grappige. Opvallend zijn de betere acteerprestaties van LL Cool J en Whoopie Goldberg in deze minder bekende film. Met best nog betere R&B muziek als soundtrack. Best aangename als je er niet teveel verwacht als komedie!

Als je het red om deze film uit te kijken zonder hoofdpijn dan ben je een topper wat een drukke vervelende film bababababa.

avatar van moviefreak#1
stinissen schreef:

Vond dat wel meevollen hoor Henk. Hij was druk, dat ben ik met je eens maar vervelend werd ie mijns inziens niet. Een nette voldoende , 3 sterren.

kArIzMa_TuRk
goeie film wel grappig op een paar momenten..3***

Wat een flut film. Met heeeeeeeel veel moeite afgezien. Maar dat was alleen omdat er niks anders op tv was.

1 Ster.

avatar van gi30171
Superzwak, echt ni de moeite om te bekijken