The Greasy Strangler (2016)

2,91

Komedie / Horror

geregisseerd door Jim Hosking
met Michael St. Michaels, Sky Elobar en Elizabeth De Razzo

In Los Angeles organiseert Ronnie samen met zijn zoon Brayden een 'disco-wandeltocht'. Wanneer een sexy vrouw wil deelnemen aan de tocht, vechten vader en zoon om haar aandacht. De stad krijgt echter ook te maken met een onmenselijke maniak die 's nachts onschuldigen wurgt. Deze krijgt al snel de bijnaam 'The Greasy Strangler'.

10 BERICHTEN 4 MENINGEN
avatar van perceived

geplaatst: 5 februari 2016, 19:11 uur [permalink]
Interessant en alvast een prachtposter!

avatar van tattoobob
geplaatst: 12 juni 2016, 08:02 uur [permalink]
Hele mooie poster inderdaad.....dit lijkt mij ook wel wat te gaan worden 👍

avatar van DarlingDionne
geplaatst: 16 oktober 2016, 18:54 uur [permalink]
OMG wat heb ik zojuist bekeken? First of all wil ik direct de douche in want... Yulk... Second of all, I like weird maar dat is een heel nieuw level campy. Er zit net zoveel herhaling in de dialogen als een gemiddelde Teletubbies aflevering. Toegegeven, er zaten een paar leuke momenten in en het sfeertje had nog wel iets op zich. Maar nee, ik was toch echt opgelucht dat het over was na 1,5 uur. En dat is geen goed teken. Qua horror even scary als een gemiddelde Ren & Stimpy aflevering... En minstens even goor.

avatar van Biosguru
geplaatst: 28 oktober 2016, 19:50 uur [permalink]
Niet iedereen zijn kopje thee. Ik betrapte me erop dat ik er naderhand ook nog de hele tijd om moest grinniken.

avatar van Richard_Voorhees
geplaatst: 11 november 2016, 22:49 uur [permalink]
Een film die vooral te omschrijven valt als een opeenvolging van bizarre en weirde dialogen.
Daarnaast doet de film zijn titel hier en daar wel goed eer aan.
De humor werkt (bij mij) niet altijd, maar hier en daar zaten er toch een aantal geslaagde amuserende scenes in.
Inderdaad niet een film die voor iedereen weggelegd is, maar ik heb me er wel mee kunnen vermaken.

avatar van Biosguru
geplaatst: 18 november 2016, 22:43 uur [permalink]
Zo, ruim 2 week verder en ik moet hier zo af en toe nog om lachen. 1/2 punt erbij.

avatar van Donkerwoud

geplaatst: 19 november 2016, 02:13 uur [permalink]
Die titel echt...! 😛

avatar van barcam

geplaatst: 1 december 2016, 16:51 uur [permalink]
Enorm mee geamuseerd. Bizarre film met grappige geluidseffecten en geschifte personages en situaties. Denk dat dit eerder afkeer zal opwekken bij de gemiddelde filmkijker maar vond het top.

avatar van Corcicus
geplaatst: afgelopen woensdag om 22:48 uur [permalink]
Absurde komedie, zero horror. Wat mij betreft geen onverdeeld succes.

avatar van tattoobob
geplaatst: afgelopen donderdag om 07:37 uur [permalink]
Oke deze komedie film was absoluut zo maf dat hij voor mij hilarisch was........applaus voor de maker 😂

Film gaat eigenlijk helemaal nergens over hahaha.
Best leuk actweerwerk en goed camerawerk....ook de kleuren in deze film spreken mij erg aan.

De gesprekken tussen de hoofdpersonages 😂

Ik ga deze regisseur in de gaten houden.

Geen horror overigens.