Boardinghouse (1982)

Alternatieve titel: Boarding House

Horror / Komedie

geregisseerd door John Wintergate
met John Wintergate, Kalassu en Alexandra Day

Een groep jonge meiden gaat logeren in het Beverly Hills Pension na een aanbieding in de krant. In het begin vinden ze de vreemde gebeurtenissen die zich in en rondom het pension afspelen nog wel om te lachen. Totdat deze gebeurtenissen de macabere kant op gaan en er mensen vermoord worden.

Jupilerman
Deze heeft een tijdje op YouTube gestaan,erg goedkoop uitziende film.Draait vooral om hoeveel (half)naakte vrouwen de "regisseur" bij elkaar kon gooien en de idiote hoeveelheden rode verf die nog in z'n garage stonden.Er kan allemaal wel mee gelachen worden maar het is uiteraard een vreselijke film

avatar van jeroentjuhhhhh

Nice! + Trailer

avatar van alexspyforever
De twee enigste stemmers vonden deze film blijkbaar toch vermakelijk. Ik moet zeggen ik heb al slechtere films gezien en hoewel mijn aandacht toch vaak verslapte dan kwam er toch regelmatig een scène met wat naakt, blood of gore. Het ziet er wel allemaal erg goedkoop uit alsof het in minder dan een week is geschoten, maar blijkbaar hebben ze er 2 weken over gedaan. Hoofdfiguur John Wintergate is de hunk waar de vrouwen voor vallen met zijn gewaxte lijf maar een man in zo een mankini ew ik vind het niet om aan te zien. Creepy gezicht en ogen bovendien. Ik weet niet goed wat een waardering ik moet geven. Zo slecht dat ie goed werd, neen dat beeld van die halfnaakte Wintergate is een dikke fail.