The Cowboy Way (1994)

2,57

Actie / Komedie

geregisseerd door Gregg Champion
met Woody Harrelson, Kiefer Sutherland en Dylan McDermott

Ze komen uit het Westen, doodmoe maar razendsnel, taaie cowboys met een zware taak. Het zijn de moderne cowboys Sonny en Pepper uit New Mexico. Wanneer één van hun vrienden in de problemen komt, bedenken zij zich geen moment en schieten hem te hulp in de bruizende wereldstad New York.

13 BERICHTEN
hopeloos

avatar van Captain Pervert
Cliché onderwerp: mensen die nooit een stad hebben gezien, komen in de stad der steden terecht: New York.

Toch heel aardig uitgewerkt tot een prima tussendoor-film.

2.5 sterren

avatar van Captain Pervert
En hij is alwéér op TV. Stink SBS. Die draaien films echt morsdood.

avatar van SuperSideSwipe
Ben het wel met Captain Pervert eens dat we dat onderwerp nou wel eens een keer hebben gezien.

Ik vond hem desondanks heel behoorlijk. De twee goede acteurs harrelson en Sutherland maken hier iets moois van waar ik toch met plezier naar heb gekeken.

avatar van Goodfella_90
Ooit meerdere keren op tv gezien en dit is toch echt een leuke film. Misschien wat simpel van opzet, maar voor mij erg vermakelijk. Vooral het personage dat Woody Harrelson hier neerzet is geweldig! --> 3.5* voor deze onderschatte film

avatar van seanpuffy
toffe film en goed geacteerd ook door harrelson en natuurlijk doo sutherland.

neo (crew)
Makkelijke formule, die ook niet helemaal goed werkt. Het is oa. de ruwheid van de actie die niet helemaal in balans is met de humoristische taferelen.

avatar van Arturo
Ik vond het wel een goede film, grappig, had wel meer actie in gemogen. Woody vertolkt zijn rol erg goed, Sutherland iets minder, maar om te zeggen dat die het slecht doet, is overdreven.

avatar van Verhoeven
Een standaard formulefilm die helaas niet overtuigt dat vooral komt omdat Woody Harrelson gewoon geen komiek is. De oneliners die hij uitslaat heb ik vele malen beter gezien. Verder is er geen chemie tussen Sutherland en Harrelson. Toen gegevenmoment ook nog wat drama uit de hoek kwam vallen was het voor mij gedaan met de film. Hopeloos geval!

Dit is nou een genre wat ik leuk vind!
Leuke film, leuke acteurs, best leuke humor.
Heb echt genoten van deze film. Komt ook zeker voor in mijn Top 10!

supergrappige film! cowboys in de stad... hilarisch!

avatar van konynewortel
leuke film met actie en lekkere humor erin Yiiihaa