The Beast of Bray Road (2005)

Horror

geregisseerd door Leigh Scott
met Jeff Denton, Tom Downey en Sarah Lieving

Een nieuwe sheriff arriveert in een kleine plaatsje in Wisconsin. Dit stadje wordt geterroriseerd door een serie vreemde, beestachtige moorden, die te maken hebben met het beruchte 'Beest van Bray Road'. De sheriff gelooft echter niks van dit weerwolfachtige monster en houdt zich bezig met de andere dingen die in het stadje spelen.

avatar van finaldestiny
dit llijkt me wel een leuke film, gaat over weerwolfen zo te lezen...daar hou ik wel van.

avatar van henkula
Ik ga maar eens op bezoek in Walworth County

avatar van Noodless
Slappe kost : totaal geen spanning, belachelijk monster, mensen die wel heel dom handelen, lachwekkende situaties en het bloedvergieten dat totaal niet werkt. Gelukkig dat je als kijker er nog wat mee kunt lachen met al dat idioot gedoe en zo toch nog wat puntjes weet te scoren. 3/10