The Gingerdead Man (2005)

Komedie / Horror

geregisseerd door Charles Band
met Gary Busey, Robin Sydney en Ryan Locke

Een kwade en doch schattige Gingerbread man komt tot leven met de ziel van een moordenaar. Het koekje neemt wraak op de vrouw die hem in de gevangenis heeft laten komen.

avatar van krabat
dit belooft zo veel goeds, ga hem vanavond bekijken!

avatar van moviefreak#1
Deze film dient alleen gekeken te worden als je
a) Laat in de nacht zit
b) Zo lam bent als tienduizend man

Regisseur Charles Band bewijst wederom een meester te zijn in het maken van ultieme z-horrorfilms die op een vreemde manier toch erg vermakelijk zijn. Het is boven alles een komische horrorfilm met een budget van nul. Ik bedoel, volgens mij is het loon van Gary Busey ongeveer 95% van het budget en dan heeft hij naast 1 minuut acteren alleen maar de stem van de Gingerbread Man. Overigens moet je je niet laten misleiden door de poster want de Gingerbread Man ziet er absoluut niet uit zoals hierboven. Je moet het meer zoeken in de richting van de Killer Tomatoes in koekjesvorm.

1,5* omdat ik me toch wel heb vermaakt en ach het duurt maar 61 minuten.

DThuis
Ik heb een vraagje: hoe hebben jullie deze film gezien? Gekocht of gedownload ofzo?

dominion

ipman-99
"Hey rat, rat! I'm talking to you! You want a piece of me? Hey you little shit, fuck off! Come over. I want kick your ass. I'll kick your little rat ass." ... " !!!

Van genoten van deze vermakelijke 'chit' (Heropfrissing) !!! "The Gingerdead Man 1" is gewoon
pure fun met geschifte zotte dialogen en het typische gelach van onze koekjesman !
De dialogen en one-liners zijn gewoon zot in deze low low budget film.
Zot klein rolletje van Garey Busey.
"The Gingerdead Man' ontstaat en speelt kat en muis spelletjes met enkele cliché personages
die de 'strijd' aangaan met "The Gingerdead Man" !
"The Gingerdead man" trekt zowel zijn mes als een vuurwapen ..., dit is dan ook ergens
hilarisch over the top om een koekjesman met een vuurwapen te zien rondlopen laat staan
te zien vuren ! Pure fun ..., niks meer niks minder !!!

avatar van Vascago
Pretty boring.

avatar van Hollywood007
Zalig filmpje. Ok, je moet van het genre houden (of zat of stoned zijn ). Een b-film die toch op de één of ander manier vermaakt. Ik hou wel van dit soort films, maar voor de meeste mensen zal dit rommel zijn.