Gingerdead Man 3: Saturday Night Cleaver (2011)

1 stem

Komedie / Horror

geregisseerd door William Butler en Silvia St. Croix
met Robin Sydney, Peter Stickles en Laura Kachergus

De Gingerdead Man springt in een tijdmachine en komt terecht in het jaar 1976. Hij bevindt zich plotseling tussen de feestende tieners in een rollerdisco. Uiteraard slaat de Gingerdead Man aan het moorden en brengt hij onschuldige tieners op allerlei verschillende manieren om het leven. Een aantal van hen vraagt zich af wat er aan de hand is en of dit monster nog te stoppen is?

ipman-99
"The Ultimate Roller Boogieman." ... " !!!

Vermakelijk (Heropfrissing) !!! "Gingerdead man 3" is weer over top fun !
Het moordende 'koekje' beland op een disco feestje waar heel wat tieners
zich volop amuseren ! Het amuseren is van korte duur ... als 'The Gingerdead Man' zich
komt bemoeien ! Op allerlei vermakelijke manieren probeert hij zoveel mogelijk
van die feestgangers naar een andere wereld te helpen.
Natuurlijk is dit deel ook weer low low budget en gemaakt zo geschift mogelijk !
Weer volop van genoten van deze onnozele 'komische' horrorfilm !