Pit Fighter (2005)

Alternatieve titel: Legend of the Pit Fighter

Actie

geregisseerd door Jesse V. Johnson
met Dominique Vandenberg, Steven Bauer en Stephen Graham

Jack Severino kan zich niets meer herinneren van het verleden . Al wat hij goed kan is de brutale sport "Pit Fighting". Wanneer hij geconfronteerd wordt met zijn verleden beseft Jack dat hij niet is wie hij dacht te zijn.

Ik heb net de trailer van deze film gezien en dat zag er veel belovend uit..

Iemand een idee wanneer deze film op dvd uitkomt?

avatar van Safri
is dit een computergame-verfilming?

Volgens mij niet.. Maar er is wel een game met dezelfde naam dus het zou wel kunnen.

avatar van Locutus
Gave vechtscenes, maar helaas verknalt de laatste scene echt alles.

Locutus schreef:

Gave vechtscenes, maar helaas verknalt de laatste scene echt alles.

Hoezo ? Had hij de wedstrijd verloren

Ben benieuwd!

zucht , dit geloof je gewoon niet ...zo slecht
en die laatste scene haha dat kan gewoon echt niet!!!

ik wilde hem eigenlijk al na 15 minuten niet meer zien
maar ik dacht geef het nog ff een kans , maar daar heb ik dus echt spijt van gekregen

ik vond het wel een leuke film tis even wat anders,
maar net wat Locutus zei, het is jammer dat op het einde het erg ongeloofwaardig werd.
maar geen spijt dat ik hem heb gekeken

Groetjes Pauloootje

het is gewoon een kei style film egt iets voor mensen die gewoon veel bloed in films wil zien maar het einde is een beetjuh raar hoe kan die man het in zijn eentjuh tegen wel 300 man vechten wat denkt hij ik ben rambo

avatar van mikoz
pit fighter schreef:

groetjes johnny

dan zal het wel zo een hersenlose domme actiefilm zijn

Eén van de slechtste films die ik in tijden heb gezien. Domme gevechten en laatste scene ging er flagrant over

Van mij een 1.5

Zin in anderhalf uurtje rammen en rossen?
Dan zit je goed bij Pit Fighter.
Het is een orgie van geweld vol bloedige taferelen.
Losse oogkassen,gebroken ledematen en vooral liters bloed.
Het verhaal gaat nergens over en het einde van de film ronduit belachelijk zoals hierboven door andere terecht is beschreven.
Maar liefhebbers van de vroeger Jean Claude Van Damme films zoals Kickboxer en Bloodsport komen zeker aan hun trekken.
Verwacht geen meeslepend verhaal maar geweld en actie als entertainment.

avatar van as
as
Harde, stilistisch mooi vormgegeven film. Helemaal omdat de film maar zo'n 500.000 dollar heeft gekost. Met dit shoestring budget weet johnson visueel te imponeren, Het magere verhaaltje en het stupide einde daargelaten.

Ik vond het een goede film.
En ja, in iedere aktie film wordt wel wat overdreven.
Toch, hier bleef het binnen de maten, uitgezonderd het slot van de film waar zo sterk overdreven werd dat het de film een flinke afknapper gaf.
Eigenaardig dat enkel de hoofdpersonages raak kunnen schieten ????????
Aldus het einde inbegrepen kom ik van 4 naar 2 **

Groetjes ....

Niks zeggend niemendalletje.
Op zich zijn de vecht-scene's wel goed om naar te kijken.
Alleen is het af en toe wel erg bloederig.
Helaas verpest de eindscene de film.

avatar van Dolphfan
Niet zo'n beste productie. Vooral de geest die die gozer constant ziet is zo fokking fake.

avatar van happie
Dit is een baggerproductie. Ik heb hem 1 keer gezien en deze was echt treurig, vooral idd die debiele geest en het laatste stuk van de film zijn werkelijk van een diep en diep triest niveau.

Zelfs Dolph Lundgren zou deze film niet omhoog kunnen halen. Dus dan kan geen enkele acteur het.

avatar van XZtephan
Het is al eerder gezegd, maar idd, de vechtscenes zijn goed, maar het einde is gewoon te slecht. 1 positief puntje nog, met zo'n laag budget vind ik de aankleding en de special effects wel knap gemaakt.

Zoals ik juist las, zijn er dus weinigen die het een goeie film vinden.
Ik zelf hou wel van de film, de vechtscenes zijn gewoon super en het verhaal vind ik niet slecht. Het is de 2 maal dat ik deze bekijk dus vond ik het echt terug de moeite waard. Het is inderdaad te merken dat het een low-budget film en toch fascineert de film me op 1 of andere wijze.
Het laatste is er idd wel een stukje over...hij schiet er ongeveer een 200-tal neer, nog een paar dood steken met het mes, ze komen zelfs tot bij hem met hun geweer om hen te laten dood steken en hij komt er vanaf met 1 kogeltje. uiteindelijk staan ze daar met 50 voor hem en beginnen ze allemaal à volonté te schieten en toch wordt hij amper 7 keer geraakt...volgens mij zie je er eerder uit als confettie ofzo...
en toch vind ik hem goed
4****

Safri schreef:
is dit een computergame-verfilming?

niet dat ik weet ...

Had wel aardige verwachting van de film maar helaas..... Horevoets-Vandenberg die toch behoorlijke skills in huis heeft en in meerdere vechtsporten uitblinkt, kwam totaal niet tot zijn recht. Zelf beoefen ik ruim tien jaar diverse vechtsporten maar dit was echt te nep voor woorden. Nog te zwijgen over het bloed wat verkeerde kleur had, telkens zelfde publiek wat tijdens wedstrijden aan kant stond, slecht acterende overige acteurs (vooral gangstersjakie die de boel runt) en meesterlijk slechte actie op einde film die op imitatie moet voorstellen van rambo's first blood...... ik ben denk duidelijk genoeg. Verspil je tijd niet aan deze film.

leuk om keertje op zondag gezien te hebbe
blijft wel interesant.
gevechtscenes ware wel te pruime mar niet echt alles,.,.
lekker grof maar de laatste scene was te over-te-top,

avatar van behangdelul
Echt zo sneu...ik wil 2 uur van mijn leven terug....en dan die eind scene omfg!

avatar van TimoGoedhart
3.5 gewoon omdat hij zo'n beest is.

avatar van Thorak
Beetje schreef:
zucht , dit geloof je gewoon niet ...zo slecht
en die laatste scene haha dat kan gewoon echt niet!!!

ik wilde hem eigenlijk al na 15 minuten niet meer zien

Volledig mee eens

pit fighter] schreef:

groetjes johnny

Van iemand met dit soort taalgebruik kun je ook niet veel meer verwachten hè? Voor dit soort mensen is dit blijkbaar wel een goede film

In eerste instantie 1* gegeven maar toch maar verlaagd naar 0.5*
Dit is veruit de slechtste film die ik ooit gezien heb voor zo ver ik me kan herinneren....

dominion
Best vermakelijk filmpje maar alsnog gigantisch slecht.

Werkelijk een van de slechtste acteurs die ik heb gezien.
Dominque Vandenberg vind ik dus echt een kut acteur.
Maar wat hij dan wel weer goed kan is vechten en het is gewoon erg leuk om naar te kijken.

Dit is sowieso een van de hardste en meest brute actie films die ik ooit heb gezien.
Gezichten worden hier helemaal naar de @*$#_&%! geslagen .
Maar dan komt het belachelijke einde .
Dat was echt de grootste minpunt van de film.
Alles is ook erg overdreven dat hij helemaal kapot wordt geslagen maar toch nog elk gevecht kan winnen.
Maar keek hier nog wel erg makkelijk door heen.

Een 2* lijkt me nog wel redelijk.

avatar van Kr!kke
De film begint eigenlijk aardig met een aantal harde actiescènes. De actiescènes zelf werden af en toe wel wat rommelig/onoverzichtelijk gefilmd, maar op zich was dat niet erg storend. Zo was de film dus op weg naar een redelijke score, tot plots die verschrikkelijk slechte eindscène ten tonele kwam. Het sloeg gewoon op niets: Jack vermoordt daar even een man of 50, terwijl hij blijkbaar door de regen van kogels niet geraakt wordt... Echt te belachelijk voor woorden!

Vond dit een goede vechtfilm. Het acteren en de dialogen en het verhaal trekt echt op niet veel. Maar de gevechten zijn wel zeer goed en goor. Het einde is wel ontzettend over-de-top maar dat is nog zo erg niet. Al bij al kreeg ik wat ik had verwacht.

Het levensverhaal van Dominique Vandenberg (hoofdacteur en Belg) is 1000x interessanter dan deze film. Dominique Vandenberg - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Ik raad de mensen toch eens aan dit te lezen. Je moet het wel in het engels lezen want ze hebben niets in het nederlands

avatar van crowdsurfer
Wat een ongelooflijk slechte B-film. Nog nooit heb ik een film gezien die zo slecht verfilmd, slecht geacteerd en nauwelijks een verhaal heeft.
Volgens mij hebben ze hier nog minder geld aan uitgegeven als aan een reclame spot voor waspoeder...

avatar van Gang_Star
Zwak.

De film opent met een zwaargewonde Amerikaan. Na zijn geheugenverlies wil hij eens proberen om te gaan vechten. Gaandeweg wordt via flashbacks duidelijk gemaakt wat er zich heeft afgespeeld en blijkt Jack een huurmoordenaar voor de maffia te zijn . De film bevat een aantal pit fight gevechten en een zwak overdreven einde. Echt interessant is het niet, en ook de actiescènes zijn matig. Daarbij komt ook dat het camerawerk op sommige momenten erg slecht is.

avatar van Brabants
Pit Fighter is een echte actiefilm die veel heeft afgekeken van andere films. Gezien het acteerwerk en budget is dit niet echt een hoogvlieger binnen het genre. Zo'n film die dan ook weinig toevoegt. Beetje jammer van je tijd er zijn vele beteren.

avatar van TronMan
Niet veel soeps. De gevechten zijn vrij vervelend en druk / rommelig ,in beeld gebracht. Het verhaal is ook niks, en dan dat einde... (een mix tussen het einde van Rambo; First Blood en Scarface ) . Tip, kijk gewoon (nog een keer) een JCVD film. Heb je veel meer plezier mee.