The Last of the Finest (1990)

Alternatieve titel: Blue Heat

Actie / Misdaad

geregisseerd door John Mackenzie
met Brian Dennehy, Joe Pantoliano en Bill Paxton

Een elitegroep wordt ontslagen bij de politie van Los Angeles voor de ontdekkingen die ze deden in hun oorlog tegen drugs. Al snel blijkt dat bepaalde bazen erbij betrokken zijn en dat het een groot corrupt wereldje is. Samen sprokkelen ze geld bij elkaar voor wapens en gaan achter de grote baas aan.

FisherKing
Hoewel Brian Dennehy (de David Morse van de 80er jaren) meestal een genot is om naar te kijken valt de film erg tegen.

Hoewel Brian Dennehy (de David Morse van de 80er jaren)
Kun je dit nader verklaren?

FisherKing
Ja hoor;
Beide zijn zeer goede acteurs en beide figureren vaak in bijrollen.!

avatar van missl
Een elitegroep wordt ontslagen bij de politie van Los Aneles voor de ontdekkingen die ze deden in hun oorlog tegen drugs.

Los Aneles?

avatar van missl
Prima film over expolitiemannen die het heft in eigen handen nemen. De pistoolgeluiden en de muziek zijn heerlijk.

Lekkere jaren 90 actie met wijlen Brian Dennehy.
Imposant als altijd, welke rol hij ook neerzet.