Batman (1943)

2,50

Avontuur / Actie

geregisseerd door Lambert Hillyer
met Lewis Wilson, Douglas Croft en J. Carrol Naish

Dr. Daka, een Japanse spion, vindt een apparaat uit dat mensen in zombies kan veranderen. Bovendien heeft hij een radium-laserstraal waarmee hij zijn tegenstanders kan verpulveren. Alleen Batman & Robin kunnen hem nog tegenhouden

5 BERICHTEN
geplaatst: 2 november 2005, 19:13 uur [permalink]
Een zeer coole nog zwart wit serie heb alleen de eerste 2 afleveringen nog maar gezien aangezien mij de tijd nog ontbreekt om verder te kijken.

Maar tot die tijd is ie zeker fun om terug te kijken naar die tijd.

avatar van Flipman

geplaatst: 4 november 2005, 14:11 uur [permalink]
Mooie poster, zo zietde serie zelf er vast niet uit !

Nee, ik weet hoe 'The Dynamic Duo' er hier uitziet. Op de extra's van "Batman" (1989) staan er ook nog een aantal beelden en hoewel de kostuums er ontzettend knullig uitzien, geldt dat niet voor de knokpartijen, dat zag er best redelijk uit! Ik ben benieuwd naar de rest.

avatar van IcU
IcU
geplaatst: 5 juli 2009, 18:49 uur [permalink]
Geinig om te zien. Ik ben redelijk fan van Batman en was dus erg nieuwsgierig naar deze serie. Het ziet er allemaal enorm knullig uit, en het verhaal slaat totaal nergens op. Wel leuk om een keer te zien, hoewel het wel moeilijk is om de hele serie vol te houden om dat het soms een beetje te saai wordt. Leuk om te zien hoe Batman in de loop der jaren is ontwikkeld. Deze serie zorgde er voor dat er in de comics ook een BatCave kwam, en creerde het uiterlijk van Alfred, die voor deze film in de comics dik en kalend was.

avatar van Gizzmann

geplaatst: 5 juli 2009, 19:16 uur [permalink]
Dit wil ik ook wel een keer gezien hebben

avatar van Dogie_Hogan

geplaatst: 5 juli 2009, 22:51 uur [permalink]
Gizzmann schreef:
Dit wil ik ook wel een keer gezien hebben
Dat kan; de hele serie staat op deze DVD (€ 8,95) uit 2005.