Batman and Robin (1949)

2,17

Avontuur / Actie

geregisseerd door Spencer Gordon Bennet
met Robert Lowery, Johnny Duncan en Jane Adams

De afstandbediening van Professor Hammil, die alle apparaten met een motor vanaf 50 Mijl afstand kan besturen, is gestolen door The Wizard, een crimineel genie en zijn bende. Batman en Robin moeten voorkomen dat The Wizard diamanten gaat stelen die als brandstof dienen voor de afstandsbediening. Daarbij moeten ze ook. fotografe Vicky Vale redden. De schuilplaats van The Wizard kan echter slechts bereikt worden met een afstandsbestuurbare onderzeeër...

7 BERICHTEN

lijkt me een leuke film

avatar van tommykonijn

Nou ik vond hem echt niet Geweldig hoor zwak verhaaltje en zwakke acteerprestaties die de Film niet echt wisten te redden en dat vind ik nou weer zonde van een Batman Film net als die van 1997 ( http://www.moviemeter.nl/film/783 ) dus kortom : ik ben niet echt enthousiast over deze Batman-Film in tegendeel zelfs ik ben teleurgesteld.

garlic senior
Grappig, een Batman film die 263 minuten duurt?! Lijkt me nogal veel!

avatar van Bruens

Is dit de originele poster? lijkt me sterk.

kappeuter (moderator)
Nee. Omdat het een serial (bioscoopfilm in delen) is, is er voor zover ik weet niet een algemene poster.
Er is wel een poster van een vertoning in z'n geheel, maar dat is dan met name een poster gemaakt voor een speciale avond.

avatar van Bruens

Aah okay, ik zie nu inderdaad dat de batman uit 1943 een poster heeft van episode 1 en niet van de gehele serial. thanks!!

avatar van VanRippestein

wow! ziet er nice uit! Recensie would be appreciated