• 8.351.741 stemmen

Oorsprong: Canada

Geregisseerd door: Brenton Spencer

Met onder meer: Corey Haim, Nicole Eggert en Corey Feldman

Plot Blown Away

"She'll charm you. Seduce you. She might even kill you."

Megan is de 17-jarige dochter van een strenge maar rijke zakenman. Haar moeder is onlangs omgekomen bij een auto-ongeluk, en Megan vermoedt dat haar vader daar verantwoordelijk voor is. Ze krijgt een relatie met Rich, die werkt op een ski-oord, en zij gebruikt hem om haar vader het zwijgen op te leggen.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van vic

vic

nicole eggert is wel erg lekker hier maar de film is echt te slecht voor woorden. De coreys doen hier hun enige licht erotische film.

avatar van tjp1994

tjp1994

en hopelijk hun laatste. wat een bagger standaard RTL 5 film. Eggert doet wel haar best, op alle mogelijke manieren. En dat redt de film van een onvoldoende

avatar van Moviestar1979

Moviestar1979

Deze film heb ik nog niet gezien.

Echter weet ik wel dat Corey Haim en Nicole Eggert ook samen te zien waren in de speelfilm " Just One Of The Girls ".

Deze heb ik zelf destijds eens op TV opgenomen.

Het geval wil echter dat deze film nergens op internet is te vinden.

Zelfs niet op de IMDB-pagina.

Het gaat hier wel degelijk om een speelfilm.

avatar van Mug

Mug

Dat was blijkbaar ook de alternatieve titel....

http://www.imdb.com/title/tt0107292/ en http://www.moviemeter.nl/film/7313

avatar van Moviestar1979

Moviestar1979

Aaah, dank je wel.

Meestal kon IMDB hem ook vinden onder andere titels, maar ik vond het al vreemd.

In elk geval bedankt.

avatar van ipman-99

ipman-99

"Nicole Eggert." ... " !!!

Fantastische erotische Thriller !!! Wat een heerlijke erotische geladen thriller vol 'spinnenwebben' !

Nicole Eggert ("Baywatch" -Summer) laat hier letterlijk en figuurlijk het beste van zichzelf zien !

Opmerkelijk heel wat "Baywatch" actrices zijn in heel wat erotische thrillers te bespeuren.

Tijdje geleden dat ik deze voor het laatst zag ..., maar de 'speciallekes' komen vroeg of laat altijd terug.

Nicole Eggert gebruikt mannen voor haar doelen in de film ..., dit gaat dikwijls gepaard met heel wat naakt en

seks scènes ! Maar ze is vooral een loslopend gevaarlijk projectiel die haar duivels wil ontbinden !