Johns (1996)

geregisseerd door Scott Silver
met Lukas Haas, David Arquette en Elliott Gould

Santa Monica Blvd. is de plaatselijke straat waar mannelijke prostituees hun klanten scoren. John (zoals veel schandknapen zich noemen) droomt van niets minder dan een acteercarrière...

FisherKing
Filmpje voor de liefhebbers..

FisherKing
en hoe vond je hem Narva ?

avatar van narva77
Pas geleden op tv gezien. Kleinschalig filmpje (geloof ik) over mannelijke prostituee's. Ja wel aardig van wat ik er van heb onthouden. Wat me iig bijstaat is dat die jongen (ik geloof Haas) in zijn been wordt gestoken, wat er redelijk hard uitziet.
Verder is me niet veel bijgebleven, ik zie zoveel films. Er was po dat moment ook een andere film bezig, dus ik zat eigenlijk te zappen.

FisherKing

Verder is me niet veel bijgebleven, ik zie zoveel films. Er was op dat moment ook een andere film bezig, dus ik zat eigenlijk te zappen.
Ja vond het wel iets aparts

avatar van narva77
Zaterdag herkansing FisherKing!

Als ik dan stroom heb !

Hard en pittig drama (je zou het ook als zwarte komedie kunnen zien) over het harde bestaan van mannelijke prostituees, komt vrij authentiek en oprecht over, maar vooral het spel is ijzersterk.

avatar van danuz
Mix tussen Streetwise, Barfly en Flesh, met een uptight Arguette, bluesy muziek en robuste filmstijl. Alleen al de opsommig van de drie films in mijn eerste zin maakt dat de film bij mij weinig fout kan doen. Vond echter het fatale einde wel weer jammer, zou het juist sterk vinden mocht zo'n film 'goed' aflopen.