• 10.609 nieuwsartikelen

Met onder meer: Tom Wilkinson, Emily Watson en Rupert Everett

Gesproken taal: Engels

• Disney+ Bekijk via Disney+

Plot Separate Lies

Anne en James Manning hebben een ogenschijnlijk gelukkig huwelijk. Wanneer Bill in hun leven arriveert en er bovendien een tragisch ongeluk in hun idyllische woonplaatsje voorvalt, dreigt dit de gelukkig getrouwde mensen uit elkaar te drijven.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

stinissen (crew films & series)

Geweldige rollen van Tom Wilkinson en Emily Watson is een parel van een film.

avatar van lf2

lf2

deze film maakte me zo agressief...hoe de zogenaamde ''man'' omgaat met het bedrog van zijn vrouw...en de hele plot is ook erg saai..echt een ongeloofelijk slechte film: niet meer waard dan een 0.5

avatar van Naduah

Naduah

Ik heb ca. 30 minuten gezien. Ik irriteer me vreselijk aan het acteerwerk en met name Emily Watson zit me vanaf het begin van de film continu in de weg. Ik kan en wil hem gewoonweg niet verder kijken. Waardeloos in mijn ogen.

avatar van Sutherland

Sutherland

Dit vond ik geen goede film. Saai, en ik snapte ook niet de beslissingen die men maakte in de film. Ik kon me moeilijk inleven en dat maakte de film niet geloofwaardig!

avatar van Odie

Odie

stinissen schreef:

Geweldige rollen van Tom Wilkinson en Emily Watson is een parel van een film.

Ja ben het vooral eens met Tom Wilkinson. Geweldig geacteerd!

avatar van Schiedammer

Schiedammer

Matige film die bij mij net geen voldoende scoort.Beeld en geluid was prima. Allen vond ik dat er totaal geen spanning in zat. Dus voor mij niet meer dan 2,5*

Tarkus

Goede acteerprestaties, doch een matig verhaal dat ongeloofwaardig overkomt.

avatar van tevelenco

tevelenco

Onbekende maar toch nog vrij recente film.

Die me vooral aansprak vanwege het verhaal en het meespelen van Tom Wilkinson die voor mij een prima indruk had gemaakt met de film "IN THE BEDROOM ".

Maar zo goed als die film is deze zeker niet.

Daarvoor wordt het verhaal veel te snel verteld en zijn de verhaallijnen niet erg goed uitgewerkt.

Waardoor de film niet zo veel diepgang kent.

Maar ondanks deze punten van kritiek heb ik me toch best vermaakt met deze film.

Ik vond het leuk om te zien hoe iedereen steeds meer verstrikt raakt in het web van leugens.

En hoe de film hier nog een onverwachte wending aan geeft.

avatar van nightbreed

nightbreed

Ik vond het een goede film maar een paar dingen kon ik toch niet zo goed verkroppen.

Je kunt het vergelijken met goede sex zonder orgasme, wel lekker maar een beetje onbevredigend.

Het acteerwerk is in ieder geval prima.

avatar van shockdog

shockdog

Saaie, slechtgeacteerde 'thriller' die moeilijk te volgen is.

avatar van deccol

deccol

Aardige film maar geeft een beetje een "snel voor TV geproduceerd"-gevoel. Ook vond ik het einde van de film niet zo goed.

avatar van carlak

carlak

Heerlijk hoe meningen verschillen : Geen goed verhaal? Kom nou, prima verhaal en als je het gedrag van de man watjesgedrag vindt, snap je de film niet...

Wilkinson en Watson zijn erg goed, maar ook Everett acteert prima. Voor een zgn "kleine" film is deze uitstekend.

scorsese

Onderhoudend en kleinschallig thriller/drama dat zich afspeelt in het wat rijkere milieu van Londen. Uitstekend acteerwerk, en een simpel maar goed geschreven verhaal. Film had best wat langer mogen duren, aangezien sommige gebeurtenissen nogal snel de revue passeren

avatar van John Lee Hooker

John Lee Hooker

Aardig drama met een fantastische Tom Wilkinson. Emily Watson kan ook wel acteren maar ik kan haar persoonlijk niet zo goed uitstaan door die dromerige blik die maar aan blijft houden. Het simpele plot heeft nèt genoeg te bieden om een redelijke spanning te creeëren maar het weet nergens echt indruk te maken. Leuk dat de spaghetti van de secretaresse alsnog geaccepteerd werd want daar zat ik 'n beetje op te wachten (als je vrouw vreemd gaat mag je dat zelf ook best doen). De scène in het park was verassend soepel naar voren gebracht toen James een balletje toegeworpen kreeg van 'n spelende jongen (hij wordt eraan herinnert dat hij geen kinderen heeft). Het onderzoek naar de moord vond ik daarintegen een beetje zwak uitgewerkt. Speelduur is perfect: het keek prima weg maar veel langer hoefde het niet te duren.

gauke

Een zeer Brits sfeervol, thrillerachtig karakter-melodrama over ontrouw bij een getrouwd stel in de Engelse upperclass, waarin leugens, bedrog., schuld, verantwoordelijkheid, moraliteit en verdriet de boventoon voerden. Vooral door Tom Wilkinson en Emily Watson werd uitstekend spel geleverd.

frans123

Ik heb de dvd in huis.Leeftijd vanaf 6 jaar , dat belooft niet veel goeds. Mss aardig voor een takken melige zondagmiddag.

lf2 schreef:

Op de schaal van Richter geef ik jou ook een 0,5*

frans123 schreef:

Film gezien, goed drama, wel tegen gaaaaaap aan , typisch Engels..Geen hoogvlieger, het boeit niet echt. De acteurs vergoeden veel.

Tijdens de film bedacht ik een spreuk.; "Too much understanding makes you a nobody."

.Als een partner buiten de deur rotzooit , knikker ik haar er uit . Geen woord, zin er aan besteden. Ik wil ook niks horen. Over.

Tom Wilkinson is kort geleden overleden, prima acteur. RIP Tom.