Jack Frost (1998)

Komedie / Drama

geregisseerd door Troy Miller
met Michael Keaton, Kelly Preston en Mark Addy

Jack Frost is een zanger die vaak van huis is. Hierdoor kan hij niet veel tijd besteden aan zijn zoontje Charlie, ondanks dat ze veel van elkaar houden. Wanneer Jack overlijdt in een auto-ongeluk, verandert Charlie in een treurige jongen, totdat Jack terugkeert als sneeuwman. Nu kunnen ze alle dingen doen waar ze niet aan toe kwamen toen Jack nog mens was.

avatar van Glacier
kos schreef:
Haha, heb je deze ook gratis gekregen bij je nieuwe dvd-speler Hugo?

LOL. Inderdaad. Ik heb 'm al jaren liggen.
Zo te lezen kan ik 'm beste maar in de fik steken?

avatar van Mr. Chiel
Behoorlijk sentimenteel en met een enorm moraal. Maar wel een goede en leuke film.

avatar van Vdk_Movie
Omdat ik zelf ook mijn vader verloor, was deze film voor mij extra ontroerend en mooi. Het raakte me, en gaf me een opgelucht gevoel.

Voor mij is Jack Frost wel een 3.0 waard

avatar van Noodless
Och...slecht is het niet. Stelt niet veel voor maar het kijkt vlot en simpel weg.
Michael Keaton is niet echt mijn cup of tea wat acteren betreft. Kelly Preston daarentegen speelt hier niet echt een opvallende rol, maar in ieder geval wel hartverwarmend en niet vervelend. Daarbij mag ze er ook wezen. Het verhaal zit vol met sentiment en moraal waarbij vooral het slot te veel van het goede was wanneer Keaton volledig te voorschijn komt. 5/10