Under the Yum Yum Tree (1963)

geregisseerd door David Swift
met Dean Jones, Jack Lemmon en Carol Lynley

De playboy-eigenaar van een appartementencomplex gaat er prat op dat hij met al zijn vrouwelijke huurders het bed heeft gedeeld. Dit zijn er nogal wat, daar hij alleen kamers verhuurt aan mooie jonge vrouwen. Als er op een dag een nieuwe, jonge, maagdelijke schone in een appartement komt wonen, besluit hij dat dit zijn nieuwste verovering moet worden. Hij weet niet dat zij al een vriendje heeft, zij het dat ze een platonische relatie hebben. Als haar vriendje achter het plan van de playboy komt, weet hij dat hij de eerste moet zijn die de liefde van de jonge dame moet veroveren.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Dit soort vrolijke en bovendien kleurrijke filmpjes gaan er eigenlijk altijd wel in bij mij! Ja het plot is voorspelbaar maar wel met een hoop speelvreugde gebracht. Dat appartement van Jack Lemmon is toch gewoon prachtig? Het is allemaal niet bijzonder, maar wel erg vermakelijk kijkvoer wat mij betreft.