Extreme Dating (2005)

Actie / Komedie

geregisseerd door Lorena David
met Devon Sawa, Amanda Detmer en Meat Loaf

Vier vrienden in de twintig hebben geen geluk in het vinden van liefde. Maar op een ski-trip vindt één van hen passie met een mooi meisje na een willekeurig ongeval. De anderen komen snel tot de conclusie dat deze extreme omstandigheden van het ongeluk de oorzaak geweest moeten zijn van deze liefde. Ze besluiten dan ook dat het pad naar ware liefde gevonden kan worden door middel van van extreme dates.

avatar van Locutus
Weinig grappig, rare overgangen en onwijs slechte muziek.

waste of time deze film..vond hem totaal niet grappig nee de titel lijkt leuk, maar laat je niet misleiden

avatar van IcU
IcU
Niets aan. Het verhaaltje is grappig, maar de uitwerking verre van dat. 1*

niet echt een geweldige film, hij is inderdaad niet echt grappig ook al doet het plot wel zo vermoeden. jammer dat ze er toch niet iets anders van hebben kunnen maken.. 2.5*

avatar van zjandannybob
zeer slechte film erg slecht geacteerd, deze film is geen komedie te noemen met moeite afgekeken omdat ik niks anders te doen had.

Ik vond het een leuke film die makkelijk wegkeek. Het verhaal was ook wel leuk verzonnen. Ondanks de slechte berichten geef ik film toch 3*

avatar van zozo1000
Een paar leuke momenten en dat was het wel.
Wij hebben ons nog net niet verveeld met dit werkje, maar daar is alles mee gezegd. Snel vergeten lijkt mij het beste, en hij is van 2004.
Dus zoveel mensen zullen hem wel niet meer zien. Mooi zo.

Zwakke onderbroekenlol waarbij het einde vanaf de eerste minuut voorspelbaar is. geen moment echt grappig.

avatar van Basso89
Een beetje matig geacteerd en erg voorspelbaar eind.

Wat een slechte film, slechte regie, slecht camera werk, slechte muziek.

Helaas kan ik niet lager stemmen dan een *0,5

avatar van DjFrankie
Meatloaf's rol was ondergeschikt in deze flauwekul film. Waar originaliteit en spanning niet aanwezig zijn.
Voor een beperkte doelgroep denk ik.