Slap Her, She's French! (2002)

Alternatieve titel: She Gets What She Wants

Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk / Duitsland

geregisseerd door Melanie Mayron
met Piper Perabo, Jane McGregor en Trent Ford

Genevieve, een studente uit Parijs, komt via een uitwisselingsproject naar een high school in Texas en logeert gedurende het project bij Starla. In eerste instantie lijkt Genevieve een beetje een vis op het droge, maar ze went snel aan haar nieuwe leven. Sterker nog: het leven van Starla bevalt haar zo goed, dat ze het praktisch helemaal overneemt.

lm_obuch
Beetje voorspelbaar maar wel erg leuk en af en toe erg humoristisch

avatar van matthijs_013
Deze film is echt geweldig. Te dom

*4,5

Mojo Pin
Mep haar, ze is Frans.

Klinkt goed

avatar van Ember
Wel een leuke film om naar te kijken

joyann
het is leuk om naar te kijken, en je ligt echt dubbel. 4.5*

bahhhhhhhh..

Eerste gedeelte van de film is nog best leuk maar de laatste 30 minuten zijn het aankijken eigenlijk niet meer waard. Maar dat is meestal bij dit soort films, helaas.

Lekker onnozel gespeeld door Jane McGregor.

Behoorlijk slechte film, ik heb hem er hoe raar dan ook toch uit weten te kijken.

Ik vraag me toch af of dit bedoeld was als groffe kinderfilm of als een flinke geflopte puberfilm

avatar van Katharina
Slap the movie, it's not very good! Aan het begin had ik veel zin om m af te zetten, maar ik bleef kijken, en opzich was het wel okay. De hele film is ontzettend fout (maar was dat ook niet de bedoeling). En de titel is geweldig

avatar van maxo922
Opzich niets mis mee, natuurlijk erg cliché en voorspelbaar maar toch...Ik vond voooral dat het texaanse gedrag erg leuk is overgebracht, het zijn wel steriotypes maar wel leuk gedaan. Voor de rest aardig wat lachjes opgewekt bij mij, dus niets mis mee...
Geinig filmpje voor een keer * 2,5

avatar van pooper
ik heb me redelijk vermaakt, kijkt lekker weg.

avatar van Donkerwoud
Briljante titel, maar daar blijft het waarschijnlijk bij.

avatar van Miszmi
Ik vond het lastig om het begin door te komen. Geen hoogstaande film, acteerprestaties ondermaats en erg overdreven. Tweede helft van de film was wel oké. Erg voorspelbaar, maar dat vind ik toch veelal in dit genre.