Honey, We Shrunk Ourselves (1997)

Familie / Komedie

geregisseerd door Dean Cundey
met Rick Moranis, Eve Gordon en Bug Hall

Door een klein foutje krimpen Wayne, zijn broer en hun vrouwen enorm. Ze moeten nu zien te overleven tussen insecten zo groot als dinosaurussen, gevaarlijk speelgoed en ritjes in zeepbubbels.

avatar van Chainsaw
Chainsaw (moderator)
Tja, eigenlijk gewoon meer van hetzelfde. In het eerste deel was het nog wel leuk, maar hier gaat het op den duur toch behoorlijk vervelen.

avatar van Captain Pervert
Zien de makers nou echt niet in dat dit een volledig overbodig vervolg is?

avatar van IcU
IcU
Ik vond hem wel grappig. Niet veel bijzonders, maar zeker geen 1,5.

3 van mij

avatar van Nicolage Rico
Captain Pervert schreef:
Zien de makers nou echt niet in dat dit een volledig overbodig vervolg is?

Waarschijnlijk zagen ze dat wel in, maar ik denk ook dat ze dollartekens zagen....

lijkt me leuk deze film, dat word vanavond dus kijken en opnemen op dvd.

avatar van Purmerend
forelli schreef:
lijkt me leuk deze film, dat word vanavond dus kijken en opnemen op dvd.

Ik zou hem gelijk in je top 10 zetten .

Purmerend schreef:

Ik zou hem gelijk in je top 10 zetten .

moet ik toch is over nadenken

als ik het zo lees is het eigenlijk gewoon hetzelfde al honey, i shrunk the kids, alleen is dit met volwassenen.

avatar van Purmerend
Overbodige film, die je maar beter links kunt laten liggen. Misschien alleen leuk voor de kids.

kArIzMa_TuRk
vond dat Rick moranis beter kan acteren. was op zich wel een leuke film. krijgt een 2,5*

avatar van Hando
Ik vond de film eerlijk gezegd best leuk. Klein zijn heeft altijd tot mijn verbeelding gesproken. Op plekken zijn waar niemand je kunt zien. Afijn, het prikkelt mijn fantasie en daarom een voldoende.

nicoot

Leeft hij eigelijk nog??

avatar van 606
deel 1 ging nog maar deze was echt NIKS dikke FLOP

0,5 ster

Huh moet deze niet in de flop 100 dan?

kappeuter (moderator)
Top- en floplijsten worden 's nachts berekend. Hij staat nu inderdaad in de floplijst (gisteren benodigde 150 stemmen bereikt).

avatar van Minority_Check
idee wel leuk
maar erg slecht uitgewerkt

avatar van DragQueen
Een erg overbodig vervolg, met humor die we in de eerste twee delen al gehad hebben. en een verhaal dat dezelfde formule handhaafd als de eerste film. het acteerwerk en de special effects zitten voor de rest wel goed. 1,5 sterren.

slechtste deel van allemaal. nix vernieuwends. toch wel weer leuk voor de kids.

2.0

avatar van tommykonijn
Geweldige Topflop, Niet te geloven, Hoe durven ze het uit te brengen, Ik zou me als regiseur of acteur als ik hier aan mee had gedaan dood voor schamen, Maar ja moeten ze zelf weten ik vond er in ieder geval niks aan.

avatar van riesma
Honey, we shrunk our reputation.

avatar van xKattepiz
Slecht gemonteerd, slecht geacteerd. Geen verrassende verhaallijn na het eerste en tweede deel.

avatar van film88888
Heb alleen dit deel nog maar gezien, en deze keer na zoveel jaar herzien, en ik vond nog wel da thet meeviel. Het is en blijft een kinderfilm dus ik verwachte ook niet meer dan dat, en als je gewoon naar de film kijkt valt het allemaal nog best mee.

Maar super is hij zeker niet.

Rick Moranis zie ik toch veel liever in Ghostbusters. Daar is hij grappig.

3,0 sterren.

avatar van Caldora
Wat een belediging voor mijn intelligentie... zelfs voor die van kinderen.

avatar van pooper
op zich wel vermaakelijk filmpje. kom op he deze film is voor kinderen zolang de kinderen zich maar vermake dus ga tog weg met die flop 100
wel een leuke film om met je ouders te kijke.

avatar van van duijn
Poepfilm! Moest er om janken! Vooral bij die andere, die was nog veel een veel slechter!

PS: Deze 2 films moesten we op de basisschool kijken.

Kinderarbeid

avatar van dave
Wellicht één van de slechtste films die ik ooit heb gezien.

Waarom zou er eigenlijk een derde deel gemaakt moeten worden? De tweede in rij was al inferieur aan de eerste. Wat zou deze dan de neerwaartse spiraal tegenhouden. Wat gaat er in de makers hun hoofd om? Hebben ze dan geen greintje zelfrespect?

Het grootste probleem is het gebrek aan talent, in elk mogelijk opzicht. De acteerprestaties zijn van het slechtste dat ik al heb mogen aanschouwen. Alleen 2012 Doomsday scoort lager.
De twee moeders zijn zonder twijfel het ergst. Ik wou zo graag dat ze plots spontaan vuur zouden vatten en gewoon voorgoed verdwenen. Zelfs de kinderen acteren beter, en zij bakken er to-taal niets van. Iedereen in deze puinhoop komt ontzettend ongeloofwaardig over en sleurt zo de kansloze film naar een ongekende diepte.

Het verhaal is practisch net hetzelfde als in deel één, maar weet láng niet zo te boeien. Alles wat ze meemaken is zo ontzettend oninteressant en ongeloofwaardig. Wat heb je aan een paar leuke situaties als de cast er toch niet in slaagt het op een redelijke manier voor te stellen? Ach, wie kan het uiteindelijk wat schelen wat deze vier sufferds uitspoken. Een bende makaken zou er misschien plezier aan hebben. Laisse tomber.

Mens, wat vind ik dit beschamend. Je zal maar in de schoenen van Dean Cundey staan, voor altijd met de vinger gewezen.

Droevig.

avatar van 1311811
Films als deze zouden ze uit de database moeten halen, want eigenlijk zouden kinderen tot 12 jaar hier op moeten stemmen, maar dat doen ze helaas niet! Ik heb me hier vroeger kostelijk mee vermaakt, maar dat zou ik nu niet doen als ik hem weer ga kijken!

Daarom: een onterechte flop!

Hetzelfde geldt voor: Honey I blew up the kid & Honey I skrunk the kids.....

Ik ga niet stemmen op deze film!

avatar van marcjeb
ik denk als hier een remake van komt, het een groot suc6 kan worden.. zou je zelfo ok niet eens als een formaatje mier door het leven willen.. en zien hoe het is als er een veot naar je toe komt:P

avatar van Phantasm
Het leukste is er nu wel af, is nog te doen dit deel.

Mhrmm, zo slecht dat het leuk begint te worden. Special effects zijn verschrikkelijk maar veel laten zich meeslepen in de menigte 'slechte' cijfers zo te zien. Personages en verhaal zijn redelijk goed uitgewerkt. Een krappe 3* voor mij.

avatar van Alexander1900
Deel 1 is nog redelijk, deel 2 beduidend minder maar nog wel een voldoende. Dit deel, deel 3 is erg matig. Matige acteurs, special effects en de gehele uitwerking.

Heel misschien nog leuk voor de kids...